De Stip
Forumguru
Ziet er puik uit @Turbo Harry
Vraagje voor jou @Corné de Kluijver !Welke opties zijn er als je de verlichting wil tinten? Is dat altijd met folie aan buitenzijde of doet een dealer e.d. dat professioneler?
verlichting tinten is dat altijd met folie, of doet een dealer dat professioneler?
Ik het kader van plastidip....
Heel tof gedaan!
ik heb sinds vrijdag mijn Kodiaq (lease, business line met praktisch alle paketten erop)
hij is al zwart (we rijden met alle collega's zwarte auto's om nog enige uniformiteit te hebben )
Wil sowieso mijn logo's gaan plastidippen maar zat met deze rand te twijfelen of ik een nieuwe ging bestellen in het zwart of het idd met plastidip ging proberen
Maar dit plastidippen is goed te doen dus?
Zit ook nog te twijfelen over mijn velgen, of een after market setje of deze ook poedercoaten of plastidippen.
Dat laatste is makkelijker aangezien ik dat zelf kan doen, poedercoaten is lastig gezien ik geen extra set velgen heb om even een weekje te gebruiken.
Helaas nog niet zo te krijgen via SuperSkoda. Ziet er prachtig uit. Mijn dealer is volgens mij niet zo’n voorstander van logo’s en letters vervangen. Waarschijnlijk omdat ze er weinig ervaring mee hebben.Hierbij nog een ander plasti dip voorbeeld: heb de MY2020 SKODA letters op de achterklep geplastidipt. Vind het zelf echt mooi geworden dat zwart op zwart. Heb ook gelijk de omlijsting rondom het nummerbord maar meegenomen.
Bekijk bijlage 76552
Helaas nog niet zo te krijgen via SuperSkoda.
Hierbij nog een ander plasti dip voorbeeld: heb de MY2020 SKODA letters op de achterklep geplastidipt. Vind het zelf echt mooi geworden dat zwart op zwart. Heb ook gelijk de omlijsting rondom het nummerbord maar meegenomen.
Bekijk bijlage 76552
Ik heb ook een multi color in bestelling staan bij Superskoda. Maar volgens hun zitten ze nu te wachten op de levering van hun leverancier. Het klonk alsof het ieder moment binnen kon komen. Ben benieuwd.Zal wel niet zo heel lang duren.
De “oude” zwarte logo’s voor de kodiaq waren bij SuperSkoda al snel te krijgen.
De multi-color logo’s daarentegen