superbmisschienzogeknogni
Forumguru
Op duitse site, staat dat skoda vanaf week 48, kodiaq sportline, rs , en monte carlo modellen zwarte letter logo achterop krijgen.
Ze snappen het wel he, daar bij skoda....Op duitse site, staat dat skoda vanaf week 48, kodiaq sportline, rs , en monte carlo modellen zwarte letter logo achterop krijgen.
Op duitse site, staat dat skoda vanaf week 48, kodiaq sportline, rs , en monte carlo modellen zwarte letter logo achterop krijgen.
Ze kunnen dit ook eigenlijk niet maken, en het gaat niet om een paar tientjes zo’n aankoop. Ik hoop nu wel echt dat m’n auto na week 48 geproduceerd gaat worden. Maar die kans zit er dik in, met een verwachte levering in februari 2020.Wel jammer, ik heb een MY20 die 2 weken geleden geleverd is en nu alweer wijzigingen.....
Inderdaad. Heb de mijne nu 1,5 week en heb de letters laten verwijderen omdat ik het te aanwezig vond op de achterklep. Waren ze zwart geweest had ik ze waarschijnlijk laten zitten...Het gaat mij niet om de kosten van het vervangen van de letters. Het gaat mij erom dat je gewoon veel geld neer legt voor een auto. En dat daarna gewoon klakkeloos dingen gewijzigd worden.
Brodit proclip voor een kodiaq