Monte Deppy
Forumguru
Zolang de oliën hydraterend zijn moet het niet zo vervuilen.
Ambtenaar......Woow. Dus tot 240K lekker verder slapen
Mss herinnert iemand zich dat ik een gaatje in mn demper had, die bij mijn buurman zn Seat dicht was?Netjes te woord gestaan en geholpen bij Pouw.
Hobbelen kenmerken zij als normaal voor 18". Hebben wel voor-achter gewisseld, dus ik ga de komende dagen goed voelen.
Uitlaat is volgens hen 'afwateringsgat' en hoeft niets aan gedaan te worden...?
Op mijn vraag waar dat gat zo hoog zit, waarom hij bij mijn buurman dicht zit en dat een uitlaat van voor naar achter gasdicht hoort te zijn, kwam weinig zinnigs. "Waarom Seat ervoor gekozen heeft dat dat gat bij nieuwe Seats dicht is, weet ik ook niet".
Weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Hoe zou dat zijn nu met de elektrische wagens ?Das natuurlijk mede de reden dat t in tal van gemeenten niet toegestaan is om je auto op straat te wassen
Dan was t verspreid over een langere tijd en een grotere plaats eruit gekomen, maar voor de totale hoeveelheid zal t weinig uitgemaakt hebben.Nee nu heeft het al die voorgaande bende al kunnen losweken en als gaatje open was geweest had dat niet gebeurd @Tees
Wel dit werd altijd als reden opgegeven omdat de straatputten over algemeen tegenwoordig lozen op het oppervlaktewater ( sloten / vijvers in de buurt in je woonwijk )Maar olie en brandstof zal zeker een groter probleem zijn.