hoe ziet dat er dan eigenlijk uit? een auto met "pianolak"? we hebben het toch over de koetswerkkleur é?Daarom geen Pianozwarte bmw meer maar nononsense grijze octavia,
Ik heb zeer bewust gekozen voor capuccino-beige. Niet vanwege m'n leeftijd, maar simpelweg omdat je die ongestraft ernstig vuil kunt laten worden zonder dat het opvalt.Heb ongeveer alles gehad (wit, silver, gray, zwart).. Alles wordt vies en lelijk
ja er staan gelukkig geen schaatsende mickey en minnie mouse op hoor! (zoals de Roomster in bijlage ) Ik blijf on-topic, want er achter staat mijn O2 in platin-greyDan ben ik op mijn beurt wel benieuwd naarmde disney on ice editie van jouw skoda
Ik ruik een gat in de markt: modderbruin, fijnstofgrauw en vogelpoepgrijs als nieuwe kleuren voor de octaviaIk heb zeer bewust gekozen voor capuccino-beige. Niet vanwege m'n leeftijd, maar simpelweg omdat je die ongestraft ernstig vuil kunt laten worden zonder dat het opvalt.
En moet je toevallig een keer "op sollicitatie" (c.q. klantenbezoek) en er is geen tijd om 'm helemaal te wassen: even de wielen en lampeglazen schoonmaken doet wonderen voor het aanzicht!