Platin Grey niet meer leverbaar?

Badnews

Senior Member
Discriminatie op basis van kleur! :)
Maar dan heb je mazzel, het was mijn eerste keus met kleur, tot ik de zwarte in showroom zag staan.
Vriendin was over, zwart vonden we het mooist.

Dennis Nijholt

Forumguru
Blijf poetsen daarom geen zwarte meer voor mij. Vindt het prachtig als hij schoon is. Maar bewust nu een grijze kleur gekozen

Badnews

Senior Member
Hoezo.. Niet wassen en hij wordt mooi antraciet grijs ;)
Heb ongeveer alles gehad (wit, silver, gray, zwart).. Alles wordt vies en lelijk.. Wasstraat doet wonderen, al is het wel een abonnement kleur.
Maar vond zwart inderdaad in EBL de mooiste kleur, voor met zilvere accent en xenon verlichting

Nu afwachten wat de definitieve productiedatum wordt. Zwart is ook mooi BadNews, alleen je ziet er alles op. Een ritje van de wasstraat naar huis levert alweer spetters bij de wielkassen op.... Je ziet er alles op, maar het is wel een mooie kleur!

Lodewijk

Actief lid
Sterker nog: de wasstraat levert al spetters op ;). Maar mooi is t wel. Heb ooit pianolak gehad. Niet op mn piano welteverstaan. Mocht niet door de wasstraat dus altijd wassen met de hand en met zeem droogmaken.

Canon-Eye

Forumguru
Heb ongeveer alles gehad (wit, silver, gray, zwart).. Alles wordt vies en lelijk
Ik heb zeer bewust gekozen voor capuccino-beige. Niet vanwege m'n leeftijd, maar simpelweg omdat je die ongestraft ernstig vuil kunt laten worden zonder dat het opvalt.
En moet je toevallig een keer "op sollicitatie" (c.q. klantenbezoek) en er is geen tijd om 'm helemaal te wassen: even de wielen en lampeglazen schoonmaken doet wonderen voor het aanzicht!

Joske

Forumguru
Dan ben ik op mijn beurt wel benieuwd naarmde disney on ice editie van jouw skoda ;)
ja er staan gelukkig geen schaatsende mickey en minnie mouse op hoor! (zoals de Roomster in bijlage :D) Ik blijf on-topic, want er achter staat mijn O2 in platin-grey :D

En zoals het in mijn post staat, de matten heb ik bij de dealer achtergelaten ;) en de sticker achteraan ging er ook al direct af. WP_000099.jpg

Bekijk bijlage 18980

Bijlagen

• Skoda_Roomster_DisneyOnIce.jpg
    Skoda_Roomster_DisneyOnIce.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 21

Lodewijk

Actief lid
Ik heb zeer bewust gekozen voor capuccino-beige. Niet vanwege m'n leeftijd, maar simpelweg omdat je die ongestraft ernstig vuil kunt laten worden zonder dat het opvalt.
En moet je toevallig een keer "op sollicitatie" (c.q. klantenbezoek) en er is geen tijd om 'm helemaal te wassen: even de wielen en lampeglazen schoonmaken doet wonderen voor het aanzicht!
Ik ruik een gat in de markt: modderbruin, fijnstofgrauw en vogelpoepgrijs als nieuwe kleuren voor de octavia

Bovenaan Onderaan