Platin Grey niet meer leverbaar?

RoelF

Forumguru
Helaas, maar het verschilt per land. Ik heb bijvoorbeeld begrepen dat in Engeland geen chrome raamstrips besteld kan worden. Op geen enkele uitvoering. Zo heeft ieder land wat...
 

OctaviaWest

Actief lid
Al die kleuren in Cz! Echt zot. Daar kan skoda blijkbaar echt ongeremd zijn gang gaan. Hier in onze contreien, waar genoeg mensen rondlopen die zich een te dure Audi of VW kunnen veroorloven, wordt geknipt in het kleurengamma van Skoda. Ik heb zo'n gevoel in mijn dikke teen alsof Skoda hier een beetje gesaboteerd wordt, blijkbaar hebben VW en Audi dan toch wat te vrezen van Skoda...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

flatron

Actief lid
Nu herinner ik mij plots dat ik met deze kleur gereden heb. Wel een berline.

31m4.jpg
 

MaRco2

Forumguru
TDI staat er ook op.:) 1.4TSI heeft een rode I trouwens, geeft weer wat herkenbaarheid op een foto.

De wielen ogen hier wel erg klein! Ik zou bijna zeggen dat er 15 duims onder zit, maar zal wel 16 zijn.
 

Spiegeltje

Senior Member
Ik was gisteren even lang de dealer gereden voor informatie over de nieuwe 14% Octavia Greenline (Business). De algemene folder van de nieuwe Octavia meegekregen maar ook de aparte/officiële prijslijst van de Greenline.

Bij de leverbare kleuren staat o.a. Metal Grey Metallic. Hoewel ik het nog niet "live" gezien heb en dus niet weet wat ik mij erbij voor moet stellen is het wellicht een mooi alternatief voor de Platin Grey fans....

Mocht iemand overigens die Metal Grey al hebben dan zie ik graag een (of meerdere) mooie foto('s) want zo'n klein plaatje in de folder is niet alles.
 

Bijlagen

  • Scan.jpg
    Scan.jpg
    135,7 KB · Weergaven: 42
Bovenaan Onderaan