EdK
Forumguru
trouwens Marco.... komt je deze situatie niet bekend voor maar dan met twee dames
Hij is nu met 1 van de 2 dames getrouwd ? :530:
trouwens Marco.... komt je deze situatie niet bekend voor maar dan met twee dames
Overigens mag de bemanning van een politievoertuig niet meer de sirene en/of het zwaailicht aanzetten zonder vooraf toestemming te hebben gevraagd aan de centralist.
Of ze dat ook daadwerkelijk doen is nog maar de vraag.
ehm... ze hadden beiden mijn moeder kunnen zijn...Hij is nu met 1 van de 2 dames getrouwd ? :530:
Bij mijn rij-examen (1996?) was het verplicht om in de dode hoek te kijken alvorens van strook te veranderen. Overigens merk ik bij mijn Octavia met z'n kleine zijspiegels dat de dode hoek akelig veel groter is dan bij mijn Golf (bijna geen dode hoek).Sindsdien kijk ik steeds even over linker schouder alvorens van vak te veranderen.
Vertrouw niet meer blind op spiegels.
Bij mijn rij-examen (1996?) was het verplicht om in de dode hoek te kijken alvorens van strook te veranderen.
Bij Amerikaanse auto's staan altijd van die disclaimers in de spiegels dat je er niet op kunt vertrouwen, moeten ze ook in Europa doen.
Bij mijn rij-examen (1996?) was het verplicht om in de dode hoek te kijken alvorens van strook te veranderen. Overigens merk ik bij mijn Octavia met z'n kleine zijspiegels dat de dode hoek akelig veel groter is dan bij mijn Golf (bijna geen dode hoek).
In België is het zo dat hulpverleningsvoertuigen die met optische signalen en geluidssignalen rijden steeds moeten vertragen tot stoppen als ze een kruispunt naderen waar het licht op rood staat om het verkeer dat groen heeft kans te geven om het kruispunt vrij te laten, er word gevraagd ( of men dat altijd doet is een ander) om het kruispunt (rode kant v/h licht) niet sneller dan 30 km/h over te steken.