Je zal een my 19 krijgen naar alle waarschijnlijkheid dan. Nadeel is wel dat je dan met de egr klep zal zittenGisteren een update gehad van de dealer. Mijn wagen is nog altijd niet in productie volgens Myskoda, de dealer
zegt dat alles vertraging heeft, en heeft verder ook geen info.![]()
Ik krijg dan een wagen die ik eigenlijk niet besteld heb.![]()
je krijgt dan zelfs meer dan dat je besteld hebt. Ge zou content moeten zijnIk krijg dan een wagen die ik eigenlijk niet besteld heb.![]()
Ben je daar zeker van? Mij is wel bekend dat er een partikelfilter op de benzineversies komt, van een EGR klep heb ik nog niet gehoord.Nadeel is wel dat je dan met de egr klep zal zitten
Dat klopt Idd me even vergist.. Maar het is even ergBen je daar zeker van? Mij is wel bekend dat er een partikelfilter op de benzineversies komt, van een EGR klep heb ik nog niet gehoord.
Binnenkort een topic met de naam: waarom stinkt mijn benzine wagen naar verbrand..
Amai ook gezellig nieuwsVandaag bij de dealer geweest, levering begin september nu. Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen en gaan me nu terugbellen. Nu nog een boze mail
naar skoda België en vragen hoe zij het zien. Grt
Dat is ook geen duidelijke uitleg.
neemt de dealer je wagen over? Zo ja , is er toch geen probleem? K*t uiteraard dat je hem later gaat hebben, maar je zal er ooit mee rijden.Vandaag bij de dealer geweest, levering begin september nu. Ben ik helemaal niet blij mee.
Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen en gaan me nu terugbellen. Nu nog een boze mail
naar skoda België en vragen hoe zij het zien. Grt