Knalle Arie
Lid
Mag binnenkort ook weer een nieuwe auto (Combi EL BL 1.6 TDI DSG Race Blue) bestellen. Gisteren even bij de dealer geweest om de offerte te laten wijzigen en in principe definitief opstellen. Ik zie nog wel wat verschillen in prijzen t.o.v. de prijsinfo per 23-02-15 wat ik op het forum voorbij zie komen.
Zo is de basisprijs voor de Combi in de offerte EUR 33.120 terwijl ik 32.570 heb gezien in prijslijst per 23-02-2015. Of zijn deze dan nog aan veranderingen onderhevig ? Valt me op dat bij de dealer meerdere prijzen hier een daar afwijken van de prijzen op de site. Wanneer ik dit echter aangeef wordt er ook niet moeilijk over gedaan.
Ik wacht nog even met bestellen aangezien in de leaseportaal nog de oude prijzen worden gehanteerd. Nou ja, dan heb ik nog even tijd om nog na te denken over wat opties zoals Dynamic- en Bagagepakket...... Met links en rechts wat opties er bij schieten de kosten al snel omhoog.
Ik weet niet bij welke lease maatschappij je zit maar ik kon ook niet calculeren bij Athlon aangezien ze pas vanaf 23-2-2015 de nieuwe prijzen op de portal zetten. Toen even contact opgenomen en mijn offerte van de dealer doorgestuurd en kreeg netjes een Athlon offerte op basis van de nieuwe prijzen. Moet zeggen viel niet tegen, ging toch met 20 euro naar beneden per maand
Vandaag nog even naar de dealer voor de kleur en dan definitief bestellen