Door een andere keuze te maken:Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen
Door een andere keuze te maken:
Staat wel het een en ander over op het forum (zoekfunctie) en verder kan Google je helpen ze te vinden.
- hetzij Sonnyboys (passen perfect, redelijk prijzig, zeker voor de hele set = achterruit en achterste zijruiten), ik heb er inmiddels dik 10 jaar ervaring mee in twee verschillende auto's;
- dan wel Privacy Shades (iets voordeliger keuze, passen ook goed maar voor de achterruit een erg lelijke scheiding in het midden, want in 2 delen).
Gaat het goed met je @Cabanaz of ben je met het verkeerde been uit bed gestapt? Met de reactie van @Canon-Eye vind ik persoonlijk niets mis maar jouw reactie raakt nog kant nog wal. Laten we het hier vooral gezellig houden en een andere toon aanslaan. Heb je zelf al een positieve bijdrage aan deze vraag?@dimi74 vraagt om een oplossing, krijgt te horen: koop anderen. Lekker forum werk weer! -_-
Ik ben normaal niet zo van forums maar hier heb ik al een paar nuttige dingen gelezen dus waarschijnlijk zal ik wel blijven plakken.
Toevallig voor een hatchback ipv een combi?
@dimi74 vraagt om een oplossing, krijgt te horen: koop anderen. Lekker forum werk weer! -_-
De reactie waarover het gaat, was niet van de topicstarter, maar van heel iemand anders.Ik begrijp de reactie van de TS.