Private shades

dimi74

Banned
Mijn collega heeft voor zijn O3 Combi bij Superskoda zonnewering besteld. Nu krijgen we alleen zijn achterraam niet goed sluitend. Ook niet met de bij geleverde montagematerialen, zie de foto.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen

2073p88.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen
Door een andere keuze te maken:
  1. hetzij Sonnyboys (passen perfect, redelijk prijzig, zeker voor de hele set = achterruit en achterste zijruiten), ik heb er inmiddels dik 10 jaar ervaring mee in twee verschillende auto's;
  2. dan wel Privacy Shades (iets voordeliger keuze, passen ook goed maar voor de achterruit een erg lelijke scheiding in het midden, want in 2 delen).
Staat wel het een en ander over op het forum (zoekfunctie) en verder kan Google je helpen ze te vinden.

Baphi

Forumguru
Misschien een domme vraag, maar heb je de boven- en onderzijde niet omgedraaid? Zo op het plaatje lijkt ie verkeerd om te zitten...

dimi74

Banned
Nee, hij zit zeker niet omgedraaid.
In de onderkant zit een uitsparing voor de ruitenwisser.
Onderkant en de zijkanten klemmen netjes tussen raam en binnenbekleding alleen de bovenkant krijgen we
niet goed.
Je kunt het frame niet buigen

xmsnpw.jpg

Hakar

Donateur
Als ik de foto bekijk, lijkt het niet 100% te passen, zie achter onder ook nog een lichtspleetje waar het raam niet volledig wordt afgedekt.

Door een andere keuze te maken:
  1. hetzij Sonnyboys (passen perfect, redelijk prijzig, zeker voor de hele set = achterruit en achterste zijruiten), ik heb er inmiddels dik 10 jaar ervaring mee in twee verschillende auto's;
  2. dan wel Privacy Shades (iets voordeliger keuze, passen ook goed maar voor de achterruit een erg lelijke scheiding in het midden, want in 2 delen).
Staat wel het een en ander over op het forum (zoekfunctie) en verder kan Google je helpen ze te vinden.

@dimi74 vraagt om een oplossing, krijgt te horen: koop anderen. Lekker forum werk weer! -_-

Canon-Eye

Forumguru