Ik heb gisteren de Car Shades binnengekregen die ik bij
Winparts heb besteld. Ze passen helaas niet zo goed als de Britse variant die ik in mijn O2 FL had zitten. Ik heb daarbij voor het zijraam van de kofferbak maar 1 klemmetje gebruikt en geen 2 zoals in de instructie staat. Deze heb ik bovenaan het scherm bevestigd, ongeveer in het midden. De achterklep was een gedoe. Hier passen ze eigenlijk niet netjes naast elkaar. Als je ze in de middenstijl over elkaar laat vallen, ben ik bang dat er eentje uit valt. Na een hoop gepruts heb ik ze uiteindelijk wel naast elkaar gekregen. Helaas wel weer met een flinke kier in het midden
Het scherm trekt daarom niet helemaal strak maar golft een klein beetje. Niet heel storend, hopelijk 'zakt' dit nog een beetje weg. Ik heb ze aan de bovenzijde met het extra klemmetje vastgezet dat ik overhad van het zijraam.
Al met al zitten ze er dus in maar ben nog niet helemaal 100% tevreden. Ik heb al wel gezien dat als je de twee achterschermen met een klemmetje aan elkaar kan bevestigen, ze wel strak zitten en de kier weg is. Heeft 1 van jullie hier een oplossing voor? Vreemd trouwens dat de leverancier dit klemmetje niet standaard meelevert! Hieronder het resultaat in beeld:
Achterportier
Achterklep
Zijraam kofferbak