Ik heb deze week toch maar Sonniboys besteld bij Winparts met het idee om de shades terug te sturen die het minste bevallen.
Gisteren kwamen ze binnen en ben meteen begonnen met de achterruit want daar was ik wel nieuwsgierig naar gelet op de moeilijke installatie en de kier met de privacy shades. Installatie ging in een paar minuten en hij zit als gegoten!
Geweldig ook dat het 1 stuk is. Is toch wel erg gaaf en geeft een stuk rust als je door de achteruitkijkspiegel tuurt. Het bevestigingsklemmetje waarmee je hem boven in het midden vast zet, was ik eerst vergeten te monteren maar zelfs zonder bleef-ie al prima zitten. Montage achteraf was ook geen probleem trouwens dankzij het handige tooltje waarmee je ruimte maakt om 'm vast te zetten achter de kunststof bovenrand.
De Sonniboys voor de achterportieren hebben een iets afwijkende montage dan de privacy shades (4 ipv 3 klemmen en op andere plaatsen en een klemmetje ter hoogte van de stijl in het achterportier) maar met behulp van de handleiding was dat ook zo gepiept. Helaas ontbreekt er aan 1 klemmetje het rubber beschermdopje dus ik heb het scherm bij 1 portier met 3 klemmetjes vastgezet. Ook de pasvorm voor de portieren en het zijraam bij de kofferbak is goed. Ik ben dus zeer tevreden en stuur daarom de privacy shades deze week retour. Da's geen probleem bij Winparts, recht van retour is maar liefst 30 dagen.
Hieronder de foto's. De kaartjes had ik ivm mogelijk terugsturen nog even laten zitten
Achterscherm
Achterportier en zijraam kofferbak