Vanmiddag kregen wij een keurig telefoontje van Pon Leusden n.a.v. onze klacht over de 'heer' ten Berge's ongepaste gedrag van afgelopen Zaterdag.
Pon neemt onze klacht zeer serieus en heeft de directeur van SCU een reprimande gegeven , aangezien dit slecht is voor het imago van Skoda.
De dame aan de telefoon bedankte ons dat wij de moeite genomen hebben om e.e.a. op papier te zetten.
Zij betreuren de gang van zaken en hebben in de historie van onze auto meer dan een gemiddeld aantal mankementen aangetroffen.
Dat het 'schijnproblemen' zouden zijn geweest , die wij met deze auto hadden , zoals de fijne directeur ons afgelopen Zaterdag toespitste is natuurlijk klinkklare onzin.
Het zou deze 'heer' gesierd hebben om de eer aan zichzelf te houden , na 2 jaar ellende met deze auto is een trap na geven wel erg laag.
Als je als leiding gevende op deze manier met klanten omgaat dan is dat geen toonbeeld voor de werknemers van SCU , lijkt ons!
Grtn Yal
ps. dat gebak dat hij zou trakteren moet nog komen hoorde ik viavia.........:crazy:
Pon neemt onze klacht zeer serieus en heeft de directeur van SCU een reprimande gegeven , aangezien dit slecht is voor het imago van Skoda.
De dame aan de telefoon bedankte ons dat wij de moeite genomen hebben om e.e.a. op papier te zetten.
Zij betreuren de gang van zaken en hebben in de historie van onze auto meer dan een gemiddeld aantal mankementen aangetroffen.
Dat het 'schijnproblemen' zouden zijn geweest , die wij met deze auto hadden , zoals de fijne directeur ons afgelopen Zaterdag toespitste is natuurlijk klinkklare onzin.
Het zou deze 'heer' gesierd hebben om de eer aan zichzelf te houden , na 2 jaar ellende met deze auto is een trap na geven wel erg laag.
Als je als leiding gevende op deze manier met klanten omgaat dan is dat geen toonbeeld voor de werknemers van SCU , lijkt ons!
Grtn Yal
ps. dat gebak dat hij zou trakteren moet nog komen hoorde ik viavia.........:crazy: