We staan PERPLEX , zojuist hebben wij onze Skoda opgehaald.
Mijn vrouw en ik melden ons bij de balie dat wij onze auto kwamen ophalen en de leenauto in kwamen leveren.
De directeur kwam tevoorschijn en gaf ons beide een hand , waarna hij ons feliciteerde!......huh, pardon?? De directeur feliciteerde ons met het feit dat zij van ons verlost zijn , ze zijn blij dat wij als klant weg zijn weggegaan.
Het hele bedrijf is getrakteerd op gebak omdat wij als klant weg zijn , aldus de directeur.
Te gek voor woorden , waar halen ze het lef vandaan???
De problemen die wij gehad hebben bestonden niet , de DSG zou Pon vervangen hebben zonder reden de navigatie die gecrashed was zou niet waar zijn blabla..
Mijn vrouw zei 'dus alle keren dat wij met pech stonden langs de kant v/d weg zijn dus schijnproblemen'??? Geen reactie van de directeur.
Echter een nieuw probleem , er zijn 2 krassen op de auto gekomen die er niet opzaten (getuigen genoeg ivm. o.a. inruil taxaties).
Toen ik de directeur daarmee confronteerde zei hij 'die krassen zaten er al' , waarop ik vroeg of hij de auto had bekeken?
Hij zei , dat hij de auto niet had gezien en dat zij niets meer vergoeden onder garantie , ook de krassen niet.
Dan moeten wij een advocaat in de arm nemen en dan zien wij elkaar in de rechtzaal, aldus de directeur.
De naam van dit bedrijf zou ik niet genoemd hebben als dit niet was voorgevallen.
Dit kunnen wij echter niet over onze kant laten gaan.
Het betreft Skoda Center Utrecht , de directeur is Sjef ten Bergen.
Wordt vervolgd ,
Yal