maarten77
Actief lid
Hmmm schokdemper laten vervangen dus......
Toch maar even langs de dealer hiermee.
aha. En worden ze dan gewoon vervangen door opnieuw dezelfde schokdempers?
Of zijn daar smaken in?
Hmmm schokdemper laten vervangen dus......
Toch maar even langs de dealer hiermee.
Ik heb dezelfde winterbanden als jij, maar heb nergens last van....Even reageren en voorstellen in één. Ik ben Remco en rijdt nu mijn tweede octavia. Mijn huidige greenline (productieweek 48) heeft ook last van het bonkende geluid. Druk op de oren en hoofdpijn na een lange rit zijn het gevolg. Ik heb er Michelin alpin winterbanden. Het volgende werkt allemaal niet:
- raampje open
- kofferbak op eerste haakje (volgens mij wordt het wel iets minder, maar het is dan niet weg)
- zwaarder beladen van de auto
Ik ben dus erg benieuwd naar een eventuele oplossing. Ik heb het probleem inmiddels ook bij de dealer gemeld, maar nog geen reactie gehad.
Hallo allemaal,
Herkent iemand 1 van de volgende punten:
- Bij een volle benzinetank, filerijdend bonkt het achter in de auto (bedoel niet dat je de diesel hoort klotsen)
- Indien je over een klinkerweg rijd of richels in het wegdek klappert/rammelt het achter in de auto,alsof er ergens speling zit op de schokbrekers
- Vanaf 130 km/u op de teller een terugkerend monotoon zoemend geluid welke verdwijnt als je de koppelingspedaal in trapt
- Sissend geluid van de brandstofpomp, dus echt goed hoorbaar.
Ik heb een greenline met volwaardig reservewiel. Ik ervaar tot op heden geen gebonk en ook geen last van druk.
Maar nu zal ik het vast ook gaan horen, omdat jullie het er over hebben.
De starre achteras vindt ik persoonlijke een behoorlijke teleurstelling de keuze hiervoor snap ik ook niet.
Ik heb een greenline met volwaardig reservewiel. Ik ervaar tot op heden geen gebonk en ook geen last van druk.
Maar nu zal ik het vast ook gaan horen, omdat jullie het er over hebben.
Heeft toch niets met het niveau in de tank te maken? Kan me voorstellen dat een lege tank eerder last heeft van de laagresonantie.
Ik hoor steeds een soort geroezemoes vooral als de radio heeeel zacht staat