peterbaarlo
Senior Member
ik heb van die heavy duty anti statische noppen folie gebruikt. ik heb eerst noppenfolie in de kuip gelegd, daarna reserve wiel er in. plastic schroef flink aangedraaid, daarna ander vel folie op maat gesneden zodat de hele bodem boven de achteras ook bedekt is. afdekmat + rubbermat er overheen, niet meer te zien.
is gratis voor mij en does the job. het bonken is niet volledig weg maar het is acceptabel.
overigens eindigt mijn schokbreker nummer op FE, op fora in de UK hebben ze hetzelfde probleem met schokbrekers eindigend op FQ. op duitse fora noemen ze FD t/m FQ.
ze denken een oplossing te hebben door deze te vervangen door schokbrekers eindigend op EA.
maar dan weer niet nieuwe schokbrekers eindigend op DK.
is gratis voor mij en does the job. het bonken is niet volledig weg maar het is acceptabel.
overigens eindigt mijn schokbreker nummer op FE, op fora in de UK hebben ze hetzelfde probleem met schokbrekers eindigend op FQ. op duitse fora noemen ze FD t/m FQ.
ze denken een oplossing te hebben door deze te vervangen door schokbrekers eindigend op EA.
maar dan weer niet nieuwe schokbrekers eindigend op DK.
Laatst bewerkt: