peterbaarlo
Senior Member
Zou 't dan toch gewoon tussen die oren zitten...?
nee hoor.. het zit tussen de schokbrekers achter
Zou 't dan toch gewoon tussen die oren zitten...?
Die eigenschap van de CC vind ik nu juist een echte aanwinst. Ideaal bij een weg met voortdurend rotondes: 300-400 voor de rotonde de CC eraf (ben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste afstand), uitrollen tot de rotonde, rotonde over in de 2 of de 3, RES + knopje drukken, van het gas af blijven en alleen op de schakelindicator letten en schakelen als hij het aangeeft. Hij trekt best lekker op met die aanpak, maar je weet dat er aan gerekend is om daarbij het verbruik niet uit de hand te laten lopen.Wat ik wel tamelijk vervelend vind is dat de cruise control actief blijft na bedienen van het koppelingspedaal. Al met al geen reden om de dealer nu met een bezoekje te verblijden.
werkt jouw regen-lichtsensor dan wel naar behoren?Een fout in mijn Amundsen is automatisch dag/nacht. Dat doet het niet. Op het moment dat de instelling op automatisch wordt gezet gaat de navi wel op dag/nacht nagelang het tijdstip, maar dat is eenmalig: hij blijft staan waarop hij dan staat.
Ofwel: als ik overdag de navi instel op automatisch dan blijft de navi altijd in dag stand, ook 's nachts.
Een fout in mijn Amundsen is automatisch dag/nacht. Dat doet het niet. Op het moment dat de instelling op automatisch wordt gezet gaat de navi wel op dag/nacht nagelang het tijdstip, maar dat is eenmalig: hij blijft staan waarop hij dan staat.
Ofwel: als ik overdag de navi instel op automatisch dan blijft de navi altijd in dag stand, ook 's nachts.