peterbaarlo
Senior Member
ik heb het gebonk bij mij sterk kunnen reduceren door onderstaande zaken te doen.
1. achterbanden op 2,4 bar IPV 2,8 bar (banden zullen meer oneffenheden wegnemen, wel slecht voor verbruik)
2. kuip onder de afdekplaat van de koffer bodem bekleden met zware noppenfolie (andere dempende materialen werken natuurlijk ook)
3. reserve wiel laten plaatsen door dealer IPV schuimblok noodset.
4. de verstelbare aanslag nokken van de achterklep in de aller hoogste stand gezet, de achterklep zit nu strak dicht en kan minder resoneren. zoals de klep origineel stond afgesteld kon ik, als ik vanaf buiten op de kofferdeksel duwde, de klep nog wat op en neer bewegen in de rubbers.
auto is nog niet zo stil als het hoort maar omdat er nog geen oplossing van Skoda is doe ik het nu maar even zo.
ik rij +1000 km per week en was het gebonk meer dan zat.
1. achterbanden op 2,4 bar IPV 2,8 bar (banden zullen meer oneffenheden wegnemen, wel slecht voor verbruik)
2. kuip onder de afdekplaat van de koffer bodem bekleden met zware noppenfolie (andere dempende materialen werken natuurlijk ook)
3. reserve wiel laten plaatsen door dealer IPV schuimblok noodset.
4. de verstelbare aanslag nokken van de achterklep in de aller hoogste stand gezet, de achterklep zit nu strak dicht en kan minder resoneren. zoals de klep origineel stond afgesteld kon ik, als ik vanaf buiten op de kofferdeksel duwde, de klep nog wat op en neer bewegen in de rubbers.
auto is nog niet zo stil als het hoort maar omdat er nog geen oplossing van Skoda is doe ik het nu maar even zo.
ik rij +1000 km per week en was het gebonk meer dan zat.
Laatst bewerkt: