Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Ik heb de auto nu ook al weer een maand en ben 2000 km verder. Lekker ingereden in Duitsland. Vandaar dat mijn verbruik al wat lager is. Als ik de andere Greenliner's hier mag geloven, zakt dat verbruik nog wel. Hopelijk, 1 op 16 of 1 op 19 mwah, dat kan beter.

Henk46

Nieuw lid
Ik heb mijn greenline nu ruim een half jaar en 19000 km gereden en kom aan een gemiddeld gebruik van 4,3 op 100km

laagvlieger

Forumguru
@rdietel: hele frisse en uitzonderlijke kleur dat arctic green, daarom dat ik het ook gekozen heb. Nu alweer een half jaartje oud en 10.000 km op de teller, en slechts één andere Fabia en één Octavia in deze kleur tegen gekomen.

DSC04479.JPG

Het valt misschien niet meteen op maar ik heb die zwarte zijstrips verwijderd. Zeker bij zo'n lichte kleur vind ik het mooier uitkomen.

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK]Heren, ik ben blij dat jullie auto's bevallen ;), maar gaarne hier in dit topic te praten over de lever data's en alles wat daar bij komt kijken.[/MODERATORBREAK]

Je hebt gelijk:
De levertijd van mijn Auto was op twee dagen na drie maanden: Besteld op 23-7-11, geleverd op 21-10-11.
De standkachel heeft er een maand langer over gedaan ;)

ahuy

Nieuw lid
levertijd Fabia Combi Greenline Businessline

Heeft er iemand iets van gehoor dat er leverproblemen zijn met de schermen van de Amundsun navigatie

Auto besteld met Levertijd 13 weken (25/05) nu in produktie week 20 dus 3 weken langer wachten op nieuwe auto

Chatslet

Forumguru
Ik heb vanochtend met de dealert gebeld. Laatste week van mei wordt de auto daar bezorgd. Ze hebben hem dan de eerste week van juni ingeplanned om de trekhaak er onder te zetten en extra opties in te bouwen. Ze gaven aan dat ik hem waarschijnlijk die week nog kan op halen of anders begin 2e week juni. Maaruh... dat wachten wordt steeds zwaarder...

ahuy

Nieuw lid
Hallo ChatsletWelke accessoires heb jij nog kunnen bedenken om erin te laten plaatsenGroetenAHUYIk snap wat je bedoeld met het lange wachten maar hopen dat het niet voor niets is (mijn eerste SKODA)

ahuy

Nieuw lid
Auto is aangekomen in de Garage

Mijn Fabia GL BL is aangekomen bij de dealer wordt 30-5-2012 afgeleverd
Heb hem nog niet kunnen zien want de opslag nieuwe autos is op een andere plaats
Nog gesproken met de verkopers maar zij zeggen dat in de auto bij het tussen consule een 12V aansluiting zit

Zagosch

Nieuw lid
Mijn Fabia GL BL heb ik 1 december besteld, deze is eind april afgeleverd. Heb er dus een half jaar op moeten wachten. Echter deze editie was wel de meeste uitgebreide, alle opties inclusief. Dus mogelijk zit daar ook vertraging in.

Bovenaan Onderaan