Het is even stil geweest vanaf mijn kant. Druk op het werk en uiteindelijk het jaar beroerd afgesloten vanwege een pittig ongeval op de E19 met onze Karoq. Helaas ben ik op weg naar huis voor het kerstverlof terechtgekomen in een kettingbotsing, met als resultaat dat onze Karoq economisch total loss is verklaard. Vandaar mijn vraag elders op ons forum mbt de e-call.....
Bijna alle airbags eruit, maar met name de knie airbags hebben me best wel bezeerd. Uiteindelijk alleen spierpijn en de schrik in mijn lijf eraan overgehouden.
Het project voor de nieuwe auto liep nog steeds op de achtergrond en uiteindelijk is vandaag eerder dan gepland onze keuze gevallen op een nieuwe BMW X3 30i Drive M-style. Medio september zal hij afgeleverd worden en we kijken er enorm naar uit.
Uiteindelijk toch niet voor de Kodiaq RS gekozen, al leek het me een beul van een wagen. Maar de mogelijkheid om een BMW van dit kaliber te kunnen aanschaffen, maakte een ware jongensdroom tot werkelijkheid.
Bedankt voor al jullie adviezen door de jaren heen. Ik blijf vooralsnog een actief lid van dit forum en zal mezelf voorstellen zodra de nieuwe auto afgeleverd is.
Beste wensen en tot schrijfs!