Zonet gemerkt dat de hemelverlichting links loszit, en dit rammelt nu zachtjes, er zit een ijzeren clipje (zie afbeelding ) dat enorm vast zat, eerst moest de lamphouder naar links getrokken worden volgens Volkswagen, en dan zou het houdertje met de clips kant (rechts) Eenvoudig naar beneden moeten komen en los klikken, dit ging echter heel slecht en daarbij is het clipje geforceerd denk ik. Dat had ik meteen door en ik heb de clip in originele stand teruggekregen, en de houder weer gemonteerd. Ik merkte echter al op dat het niet zo nauw meer aansluit, wat erg jammer is maar min of meer acceptabel, het gerammel/getik erbij is dat echter niet en nu vraag ik me af hoe dit op te lossen valt? Nieuwe clip bestellen? Nieuwe houder? Andere manieren om het houdertje beter te verzegelen in de hemelbekleding? Hopelijk valt dit zelf te fixen ...
Dan nog één vraag, ik heb nog twee LED lampjes over, deze wil ik monteren boven de nummerplaathouder, moesten ze op magische wijze geen storing geven ( wat ik hier al eens zien passeren heb ) heb ik ook daar LED, moesten ze storing geven vervang ik ze gewoon terug. Echter, krijg ik dan zelf de foutmelding ook terug weg als de gewone witte lampjes er weer inzitten? Of moet dit dan zowiezo uitgecodeerd worden?
Thx bij voorbaat.
Bijgevoegde nog het filmpje waarop het makkelijk gaat, deze instructies heb ik gevolgd maar jammer genoeg kwam het er zo makkelijk niet uit en terug erin was ook moeilijk.
Edit twee: gerammel komt niet van het lampje, maar van de nieuwe kinderstoel, zit dus enkel met het losser zitten van de verlichting, ze blijft wel zitten maar ik vind het maar niks dat het er niet retestrak meer inzit.