Handige Harry
Forumguru
Ieder z'n hobby
Plug and play, 100% storingsvrij, ze zitten er al ruim een jaar probleemloos in........
Bekijk bijlage 56415
Het werkt in ieder geval welPffff, ik ben bang dat ik ook dit enorme bedrag moet gaan neertellen. Ook de 2e set "Ali" LEDs geven nog af en toe storingen. VEEL minder als de eerste set (die gaven continu storing) maar het blijft irritant.
Als elektronica techneut vraag ik met toch werkelijk af wat er nou anders is aan die dingen....moet gewoon een weerstandswaarde zijn of zo....in ieder geval niet iets wat het prijsverschil rechtvaardigt.....
Nice fix @Level42 Knap gedaan.
Het enige wat ik persoonlijk altijd een minpunt aan de meeste led lampjes is, is de koude kleur temperatuur.
En bij zo'n klassieke versterker hoort geen xenon look als je begrijpt wat ik bedoel
Maar een zacht warm gele schaal verlichting. Zou een 12V auto gloeilampje ook gepast hebben denk je?
Tuul, was dat zonder of met aanpassing in je VCDS ? Ik meen dat jouw dealer toen dit heeft aangepast ?
@Antera heeft het bij mij destijds ingesteld maar vreemd genoeg dus toch nog storingen....ohja en welke maat moet ik ook al weer selecteren ?
heb je ook bochtvelichting ???Ik heb mijn mistlichten vooraan vervangen door volgende LED's (https://www.aliexpress.com/item/1-P...32737189601.html?spm=2114.13010608.0.0.XHOU89) en die zijn SUPER.
Geen errors, eenvoudig te installeren.
Nacht wordt dag en zelfs bij valavond zijn ze ideal.
Indien je je coming home/leaving home via je mistlichten hebt geprogrammeerd is het net een voetbalstadion.
Bekijk bijlage 58313 Bekijk bijlage 58314
ja idd dat is ook fijn als je de zijlijnen goed kan zien daarom zoek ik er ook naar heb H8 lamp in me Rapid dus ga zeker kijkenJawel, op mijn S3 Style staat dat standard.
En ik ben echt enthousiast over de lichtsterkte en helderheid.
Ik rijd regelmatig 's nacht en dan doe ik die lichten aanwaardoor ik dan de witte zijlijnen beter zie evenals de aanduidingen op de verkeerborden.
En nog geen klachten gehad van tegenliggers wat ook een positief teken is.