Project Led

Spinal

Forumguru
Het is idd mogelijk om in VCP de foutmeldingen uit te zetten. Helaas bij mij werkte dat niet. Voor de DRL laten uitzetten in VCP maar de melding popte meteen weer op.

Antera

Donateur
Sommige auto's kan je het coderen maar zijn de leds toch nog een probleem. Waar dit precies in zit is me niet duidelijk maar er zijn er bij die het niet willen accepteren.

s_janssen

Actief lid
Niet echt LED, hoort hier eigenlijk niet thuis: ik kan natuurlijk ook de standaard mistpitten vervangen door wittere H8 halogeenlampen, bijvoorbeeld van GP Thunder. Misschien heb je dan ook weer een beter lichtbeeld. Ze zijn dan elk geval niet meer gelig

B.Stuurder

Forumguru
Niet echt LED, hoort hier eigenlijk niet thuis: ik kan natuurlijk ook de standaard mistpitten vervangen door wittere H8 halogeenlampen, bijvoorbeeld van GP Thunder. Misschien heb je dan ook weer een beter lichtbeeld. Ze zijn dan elk geval niet meer gelig
Zijn die lampen zo wit dan? Want LED geeft vaak een lichtbeeld waar je met mist zelfs last van kunt hebben. Welk wattage is dan het beste?
Overigens dacht ik dat het aan mij lag dat je niks merkt van de bochtverlichting. In de laatste Mondeo zat het ook, maar dan in de koplamp (ook Xenon) d.m.v. een extra lamp die echt op 90 graden scheen. Dát was wel zichtbaar, maar de Xenon draaide dan weer niet mee.

B.Stuurder

Forumguru
Dit product is niet bestemd voor de openbare weg vanwege een EU verordening. Lees hier wat dit precies inhoud voor het plaatsen van deze verlichting in uw voertuig.
Bij LED spreken ze alleen over een T aansluiting, niet over H fittingen :D
Maar ja, als het niet mag dan doen we het niet, toch? Ik doe nooit iets dat niet mag...:deuk:

EdK

Forumguru
Maar ja, als het niet mag dan doen we het niet, toch? Ik doe nooit iets dat niet mag...:deuk:
Weet toch wel dat je stront eigenwijs bent, maar ik zag de melding op de site staan en wilde er alleen maar op wijzen.
Wat je er verder mee doet zal me een zorg zijn mits je er voor zorgt dat een andere medeweggebruiker er maar geen last van ondervind.

En tsja de discussie van het word toch verkocht is dezelfde als met stiletto, ook in de winkel te verkrijgen en mag je kopen alleen je mag het niet dragen / gebruiken in bezit hebben.....

Bovenaan Onderaan