RefleCs
Forumguru
Inderdaaddus als je leds een melding geven kan je dit laten veranderen ??
Inderdaaddus als je leds een melding geven kan je dit laten veranderen ??
en wie kan dit doen in de buurt van rotterdam ??Inderdaad
en wie kan dit doen in de buurt van rotterdam ??
Ik heb de bochtenverlichting zelfs uit laten zetten. Vind dat er altijd erg knullig uitzien en icm meedraaiende koplampen voegt het ook niet zoveel toe wat mij betreft.Ik heb niet z'n luxe wagen met bochtenverlichting. Bij mij zou ik dus geen foutmelding moeten krijgen in mijn rappe piet
Zijn die lampen zo wit dan? Want LED geeft vaak een lichtbeeld waar je met mist zelfs last van kunt hebben. Welk wattage is dan het beste?Niet echt LED, hoort hier eigenlijk niet thuis: ik kan natuurlijk ook de standaard mistpitten vervangen door wittere H8 halogeenlampen, bijvoorbeeld van GP Thunder. Misschien heb je dan ook weer een beter lichtbeeld. Ze zijn dan elk geval niet meer gelig
@B.Stuurder Dan kom je volgens mij op dit soort led lampen uit (die zijn in allerlei fitting soorten verkrijgbaar)
https://www.xenonlamp.nl/led-dimlicht-h4-bi-led
is al oud kijken ze eens meer naar hahaha
Bij LED spreken ze alleen over een T aansluiting, niet over H fittingenDit product is niet bestemd voor de openbare weg vanwege een EU verordening. Lees hier wat dit precies inhoud voor het plaatsen van deze verlichting in uw voertuig.
Weet toch wel dat je stront eigenwijs bent, maar ik zag de melding op de site staan en wilde er alleen maar op wijzen.Maar ja, als het niet mag dan doen we het niet, toch? Ik doe nooit iets dat niet mag...
wie, ik?Weet toch wel dat je stront eigenwijs bent
Weet toch wel dat je stront eigenwijs bent,