zo even led lampen in de knipperlichten gedaan beter en mooier en geen melding
op de foto met de kofferbak open is de linker led en de rechter nog halogeen lampje
Sorry hoor maar dat er SuperB III zijn geleverd met zo'n kleine kofferbak. Dacht dat die standaard maar in 2 maten (Combi/Hatchbak) kwam?
Ik heb 50 watt joekiejoekie led mistlampen binnen uit verweggistan. Nou kan ik me van mijn Audi herinneren dat het uiteindelijk sneller was om de auto even snel op een krik te zetten en wat schroeven los te draaien aan de binnenkant van de wielkast, dan proberen een onwillig stuk plastic uit de bumper te trekken. Zijn er al mensen die dat geprobeerd hebben?
Osram H8 Cool Blue Intense, gekocht bij 24autoparts.nl.welke lampen waren dat h8 ?? en bij wie besteld
baas boven baasPersoonlijk vind ik ze absoluut niet wit genoeg.... @s_janssen
Mistlampen gebruik je heel weinig functioneel, afgelopen zeer mistige periode weer gemerkt.
Bij mij gaat vorm dus absoluut voor functie en moet er wit Led in
Bekijk bijlage 56407
ja deze vind ik ook mooier hahaha welke zijn dit ??Persoonlijk vind ik ze absoluut niet wit genoeg.... @s_janssen
Mistlampen gebruik je heel weinig functioneel, afgelopen zeer mistige periode weer gemerkt.
Bij mij gaat vorm dus absoluut voor functie en moet er wit Led in
Bekijk bijlage 56407
50 watt natuurlijk, heb het ook en zie zo in het donker ook nog goed met achteruitrijdenWhat to do... 30 of 50 watt achteruitrij verlichting van xenonlamp.nl? Ik ben die kaarsjes die minder licht geven dan de led kentekenverlichting zat