Project Led

s_janssen

Actief lid
echt mooi dat moet ik ook nog hebben hahah veel beter toppie heb je de code ervan bij ali ??
en ook geen foutmeldingen ???:bloos::bloos::arghh:

Ik heb ze er jammer genoeg weer uit moeten halen. Bij het monteren en testen met allebei de mistlampen aan geen melding. Maar bij het aangaan als bochtverlichting ineens wel. Dus niet canbusproof....

Spinal

Forumguru
Jammer van de meldingen, deze geven namelijk een hele mooie kleur licht. Gewoon wit ipv dat blauwige wat je meestal ziet.

B.Stuurder

Forumguru
Is er eigenlijk een (ongetwijfeld dure) led lamp gevonden die het juistebbeeld geeft met bijvoorbeeld mist, waar een gemiddelde led lamp de bestuurder alleen maar verblind?

fireben

Forumguru
zo even led in gedaan in de knipperlichten ziet er beter uit :yeehaa:

Bijlagen

• 16111286_1009656209139112_2117003971_n.jpg
    16111286_1009656209139112_2117003971_n.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 104

s_janssen

Actief lid
Ik heb ze er jammer genoeg weer uit moeten halen. Bij het monteren en testen met allebei de mistlampen aan geen melding. Maar bij het aangaan als bochtverlichting ineens wel. Dus niet canbusproof....

Dussss iemand nog een tip voor H8 canbus error free? Anders moet ik ze toch bij xenonlamp.nl gaan bestellen. Die zijn dan wel meteen 46,95 voor de 50 watt versie...

Tuulster

Forumguru
Dussss iemand nog een tip voor H8 canbus error free? Anders moet ik ze toch bij xenonlamp.nl gaan bestellen. Die zijn dan wel meteen 46,95 voor de 50 watt versie...
Maar ze werken wel!!:jaja:
In ieder geval de 30watt want die heb ik er al meer dan een jaar storingsvrij inzitten.....

maartenv84

Senior Member
@Tuulster wat zijn de originele mistlampen van de S3? Ben benieuwd of daar dezelfde in zitten als in de Passat. Dan weet ik namelijk ook welke mistlampen ik kan bestellen. Vind het namelijk geen gezicht, die mooie led verlichting en daaronder als mist/bochtlamp een normale halogeen lamp...

Spinal

Forumguru
Ik heb niet z'n luxe wagen met bochtenverlichting. Bij mij zou ik dus geen foutmelding moeten krijgen in mijn rappe piet

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik heb canbus proof Led mistlichten gehad van Ali en die gaf ook een mooie foutmelding. Dus ook zonder bochtverlichting kan het fout gaan.
En dat de ene auto geen foutmelding geeft wil niet zeggen dat ze dat in een andere auto ook niet doen. Elke auto reageerd weer anders op die Led lampen. Beste kans heb je bij de betere zaken zoals bv xenonlamp.nl (maar zelfs die lampen kunnen nog een melding geven)

Tuulster

Forumguru
Zoals in dit draadje al eerder genoemd heb ik deze:
(GEEN STORING en ze zitten er al meer dan 15 maanden in.......)

screenshot_2015-07-25-11-20-16-jpg.40376

upload_2015-9-4_10-25-22-png.41608

Spinal

Forumguru
Dat zeg ik, bij een goede Nederlandse zaak bestellen en dan gaat het (meestal) goed. Via Ali is het een gok of het werkt en blijft werken.
Echter is het lichtbeeld van deze mistlichten ruk, het is dan puur voor de looks.

ertromp

Forumguru
Of degenen met foutmelding door iemand bij jou in de buurt met VCP of VCDS laten aanmelden in de adaptiewaarden dan kun je gewoon de leds houden en is e.e.a. helemaal juist gecodeerd

Bovenaan Onderaan