Project Led

thijskok

Senior Member
Ik had LED knipperlichten achter laten plaatsen. Echter bij het aanzetten van de richtingaanwijzer stoorde dat op de DAB ontvangst (lees viel weg) mer mensen hier last van?

MrEdge_

Forumguru
a32cad446fabdd809914d8f5c7abd10f.jpg
Dat is een stuk praktischer dan de schijnwerpers die in de Combi in de klep zitten. Weet iemand of dit te retrofitten is in een combi?

Spinal

Forumguru
Dan heb je geluk, ik heb ook canbus error free DRL Ledjes van onze vriend Ali. 3x raden of ze écht error free zijn... maar een weerstandje ertussen en probleem opgelost.

turboturbo

Forumguru
Als ik het zo bekijk, is de reflector behuizing of het 'raampje' ook maar klein van afmeting. Dat maakt denk ik ook wel uit tov of je bijv een flink groot 'raampje' hebt zoals bijv bij de Fabia I.

Laatst bewerkt:

fireben

Forumguru
hallo ik heb gisteren ook led in mijn achteruitrij verlichting gedaan in mij rapid en ook geen melding tot dat ik echt ging rijden ook nog niet maar toen ik hem in ze achteruit zette wel melding check je achteruitrij verlichting pfffffffffffff dus toch wel een melding alles doet het wel gewoon :bloos::bloos::bloos::bloos::sterretjes:

fireben

Forumguru
zo zie je beter misschien is wel lekker veel licht dat wel als je het in het echt ziet met foto altijd anders :bloos::bloos::jaja:

Bijlagen

• 20161119_175552.jpg
    20161119_175552.jpg
    910,6 KB · Weergaven: 102

s_janssen

Actief lid
Jaja allemaal ff lachen. Achteruitrij lamp uit China kapot. Geen canbuserror, gewoon stuk. En omdat de lichtopbrengst toch mager was, meteen maar 50 watt besteld. Niet bij ali. Op Ebay. Uit Hong Kong. Eigenwijs is ook wijs

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bovenaan Onderaan