Project Led

RefleCs

Forumguru
Behoorlijk fel inderdaad, maar ik zie nu tenminste wat er in de kofferbak ligt ;). Niet te fel naar mijn mening overigens.

fonzamundo

Forumguru
Kleine aanvulling voor de eigenaars van een OIII (sorry, even off topic, maar toch).

Passen ook (mits wat overtuig werk) in de kofferruimte (getest in mijn eigen Combi).
Heeeel veel licht (in vgl met de standaardlampjes)

Let wel als je ze vervangt dat je je vingers niet verbrand: de originele worden na twee minuten al brandend heet!

dirkr

Senior Member
Voor de koffer mag het inderdaad wel wat feller :)
Ik zou ze ook gebruiken voor onder de zetels en het handschoenkastje maar die kan je natuurlijk minder zetten zelf.

Ben benieuwd!

Tuulster

Forumguru
Ik heb de bovenste er al 50.000 kilometer ik zitten en nog nooit ook maar eén storing gehad, echt canbus dus!
De andere kan ik niet over oordelen......

willemk

Senior Member
Ik heb dezelfde als Tuulster genomen en vind ze top. Achteruitrijlichten heb ik bij de dealer laten plaatsen. Staat mooi en geven hoop licht meer. Voor degene die de drl aan de voorzijde willen vervangen, het volgende: de kapjes die je uit de bumper moet verwijderen blijken in de praktijk erg vast te zitten, ook de mijne. Het voelt niet goed en hebt het idee dat je de boel kapot gaat trekken (en je vingers). Zo zijn sommigen op dit forum een meter naar achter op hun gat terechtgekomen en anderen hebben de lak beschadigd. Er is een andere simpele manier, maar dan heb je wel even een brug nodig. Auto naar boven, motorbeschermplaat er even af, en je kan zo de lampjes vervangen.

Grt, Willemk

Ik heb deze besteld voor de knipperlichten achteraan te vervangen, maar helaas passen ze niet (of ik durf niet genoeg kracht te zetten).
https://www.aliexpress.com/item/Fre...32419668466.html?spm=2114.13010608.0.0.nwLPAp

Ik lees dat sommigen type BAU15S hebben geplaatst, anderen type BA15S. Welk type moet het juist zijn? Ik vermoed BA15S, want de bestelde BAU15S gaan niet diep genoeg.

250867.jpg

bau15s.gif

EdK

Forumguru
Tsja ho simpel is het om ff de bestaande eruit te halen voor je gaat bestellen, dan ben je er altijd zeker van met bovenstaand plaatje dat je de goede te pakken hebt.

Maar goed jij hebt de led al liggen en al geprobeerd te passen, dus je kunt nieuw en oud vergelijken en lijkt me dat je de verschillen in lamp moet zien offff juist niet omdat ze eender zijn....

Level42

Forumguru
Mag je het bij bumperklevers ook niet gebruiken dan? :D
Heb ik een keer gedaan in de Scorpio (2,9 benzine 6 Cylinder automaat, Ghia.....leuke bak was dat, 1x wedstijdje met Porsche gedaan in Benelux tunnel....ging aardig gelijk op totdat de tunnel weer omhoog ging :D :D :D ) van mijn vader, die had dus dubbele mistlampen......echt jaaaaaren geleden....had net m'n toenmalige vriendinnetje thuis gebracht na een avondje stappen......zat er ineens een malloot met knipperende koplampen achter me omdat ie er langs wilde.....ik was net ingevoegd, had 4x naar links gekeken (minstens 1x per rijbaan) en NIETS gezien....die gast had dus krankzinnig hard gereden.....
ik dus pissig en denk.....zal je krijgen.....dus ik een paar keer die mistlampen aan en uit.....net of ik rem.......en ja hoor, die gast op z'n remmen en eindelijk wat fatsoenlijke afstand.......
dus even later ben ik voorbij de auto's die ik aan het inhalen was...(ik rij 130 waar ik 100 mag.....toen.....in die tijd.....) ga ik naar rechts.....zie ik in mijn linkerooghoek iets wits......en iets, oranjes.....en weer iets wits en oranjes........was het een politie Volvo ! Aiaiaiaiaiai

Ongelofelijk maar waar, uiteindelijk kwam ik er met een waarschuwing af !!!

Laatst bewerkt:

dirkr

Senior Member
Behoorlijk fel inderdaad, maar ik zie nu tenminste wat er in de kofferbak ligt ;). Niet te fel naar mijn mening overigens.

@RefleCs heb ze nu eindelijk aangekregen en na wat stevig duwwerk passen ze eindelijk in de koffer.
Handschoenkastje en aan de voeten krijg ik ze er echter voor geen meter in.. enig idee wat ik fout doe?
Het ze al in beide richtingen geprobeerd :s

RefleCs

Forumguru
@RefleCs heb ze nu eindelijk aangekregen en na wat stevig duwwerk passen ze eindelijk in de koffer.
Handschoenkastje en aan de voeten krijg ik ze er echter voor geen meter in.. enig idee wat ik fout doe?
Het ze al in beide richtingen geprobeerd :s

Ik heb ze er alleen in de kofferbak inzitten. Het handschoenen kastje moet nog een keer. De rest in de auto was al af fabriek led, dus daar kan ik niet over oordelen.

Maar wat een wereld van verschil zeg! Naast dat ik de hele straat uitlicht kan ik nu tenminste gewoon dingen terugvinden in de kofferbak :D

s_janssen

Actief lid
My first LED mod. Chinese leds in de kofferbak. 3 minuten werk, als je weet dat ze er andersom in terugmoeten. En wat een bak licht. Ideaal. Ik heb meteen zin om de rest aan te pakken. :D

1528083e6a946917b33aec0519ac4d9e.jpg

a32cad446fabdd809914d8f5c7abd10f.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan