Mag je het bij bumperklevers ook niet gebruiken dan?
Heb ik een keer gedaan in de Scorpio (2,9 benzine 6 Cylinder automaat, Ghia.....leuke bak was dat, 1x wedstijdje met Porsche gedaan in Benelux tunnel....ging aardig gelijk op totdat de tunnel weer omhoog ging
) van mijn vader, die had dus dubbele mistlampen......echt jaaaaaren geleden....had net m'n toenmalige vriendinnetje thuis gebracht na een avondje stappen......zat er ineens een malloot met knipperende koplampen achter me omdat ie er langs wilde.....ik was net ingevoegd, had 4x naar links gekeken (minstens 1x per rijbaan) en NIETS gezien....die gast had dus krankzinnig hard gereden.....
ik dus pissig en denk.....zal je krijgen.....dus ik een paar keer die mistlampen aan en uit.....net of ik rem.......en ja hoor, die gast op z'n remmen en eindelijk wat fatsoenlijke afstand.......
dus even later ben ik voorbij de auto's die ik aan het inhalen was...(ik rij 130 waar ik 100 mag.....toen.....in die tijd.....) ga ik naar rechts.....zie ik in mijn linkerooghoek iets wits......en iets, oranjes.....en weer iets wits en oranjes........was het een politie Volvo ! Aiaiaiaiaiai
Ongelofelijk maar waar, uiteindelijk kwam ik er met een waarschuwing af !!!