Project Led

s_janssen

Actief lid
Mistachterlicht (het is er maar eentje, godzijdank) is wel LED, de rest heb je gelijk, of het moet op een L&K anders zijn.

Achteruitrijlampen (deze twee maal 1 stuk bestellen, dan heb je geen verzendkosten en ze sturen ze toch in 1 envelopje ! :D)
30w AMBER CANBUS ERROR FREE CREE P21W BA15S 1156 LED CAR TURN SIGNAL STOP LIGHT BULB
http://s.aliexpress.com/Zzqm6Bfq

Richtingaanwijzers (Amber kleur kiezen !)
Free Shipping 2pcs/lot 30W Bau15s 7507 PY21W High Power CREE LED Turn Signal Light Bulb White Amber
http://s.aliexpress.com/UFNJRfIr

Mistlampen voorzijde: (deze zijn niet canbus error vrij, je moet VCDS laten aanpassen om deze foutvrije te laten branden.)
2PCS Car LED Fog Head Light 360 Degree H8 LED Car Lamp 12V-24V Ultra Bright Auto Car Light Bulb with 6 x 5W LEDs White Light
http://s.aliexpress.com/IBRV3IBf

Setje achterrijlampen en richtingaanwijzers ook besteld. Mistlampen zijn al onderweg. Grilkapjes mistlampen al even losgehaald, kwamen zonder enig geweld los.

TinusPlotseling

Senior Member
hallo heren,volg dit topic al een poos en ik heb heel Google al afgestruint maar deze mooie LED lampen voor in de kofferbak zijn die er echt niet voor de Fabia 2?? misschien dat iemand ze ergens wel heeft gezien. alvast bedankt gr Martijn

TinusPlotseling

Senior Member
Al ben ik bang dat deze unit misschien te groot is, twijfel of ik anders naar een polo unit moet kijken omdat deze qua grootte beter past in de fabia hmmmmzz:pieker:

turboturbo

Forumguru
Al ben ik bang dat deze unit misschien te groot is, twijfel of ik anders naar een polo unit moet kijken omdat deze qua grootte beter past in de fabia hmmmmzz:pieker:
Sommige Ali Express verkopers laten foto's zien met de maatvoering erbij. Kwestie van even vergelijkbaar aanbod op Aliexpress doorzoeken. Dan kun je vergelijken met de units die in jouw Fabia zitten.
Ik dacht dat standaard deze glaasjes ong 7 bij 2,5 cm meten. Dus maar goed om dat even na te meten!

Laatst bewerkt:

s_janssen

Actief lid
Setje achterrijlampen en richtingaanwijzers ook besteld. Mistlampen zijn al onderweg. Grilkapjes mistlampen al even losgehaald, kwamen zonder enig geweld los.
ehhh de BAU15S zijn binnen uit het verre China. Maar de twee lampjes zijn verschillend, de een heeft aan de bovenkant een kartelrand, de andere niet :( . De rest van de lampjes is gelijk qua uiterlijk en techniek.
Ik ga de betreffende Chinees maar eens even contacten dat ik twee exact dezelfde lampjes wil.
Dat is helaas het nadeel van aliexpress. Quality control niet altijd geweldig.

Level42

Forumguru
Onzin, mijn hele S3 hangt vol met Ali en werkt prima.

Het enige wat "problemen" waren de mistlampen en die heb ik nu door de "Ebay" lampen, die OOK uit China komen vervangen en WEG zijn de foutmeldingen :)

willemk

Senior Member
He @Level42 hoe gaat ie, ook weer op d'n ether, ja je moet wel wat geluk hebben met dat spul;). Ik geniet ik nog wel van die mooie uitlaatpijpkes :yeehaa:

Level42

Forumguru
Meestal met die Chinezen.

Moet zeggen dat ik wel ff schrok toen ze vanmiddag door de brievenbus gepropt werden (letterlijk). De enige verpakking behalve het bekende Chinese verzendzakje was een plastic folie. Die van Ali zaten nog netjes in een blisterverpakking dus het was even spannend hoe ze de lange reis overleefd hadden. Ik kon er niets aan zien, en ze werken allebei perfect. Wel 1 dingetje: ik moest 1 van de drie "randjes" een stukje bijknippen. Anders krijg je de stekker niet in een goede positie....lastig uitleggen maar er zit een stuk metaal achter de mistlampunit en de stekker moet naar beneden "wijzen" om alles goed te laten passen..(dus NIET doorduwen als je weerstand voelt bij het terugplaatsen van de mistlampunit in de bumper).

Kleinigheidje voor een techneut als ik....kniptangetje en hopsa...doe ik liever dan 30 euro meer betalen voor exact dezelfde lampjes die gewoon ook uit het verre oosten komen....

s_janssen

Actief lid
ehhh de BAU15S zijn binnen uit het verre China. Maar de twee lampjes zijn verschillend, de een heeft aan de bovenkant een kartelrand, de andere niet :( . De rest van de lampjes is gelijk qua uiterlijk en techniek.
Ik ga de betreffende Chinees maar eens even contacten dat ik twee exact dezelfde lampjes wil.
Dat is helaas het nadeel van aliexpress. Quality control niet altijd geweldig.

De Chinese winkelmeneer stuurt een nieuw kapje, ook prima. En vandaag is het weekend, dus knutsel tijd. Toch de knipperlichten maar gemonteerd, en die doen het prima. Zie filmpjes. Stuk strakker zo. 20 minuten werk. Wel klein plastic tandje afgebroken van het rubber/plastic beschermkapje dat over de schroeven heen zit. Maar het blijft zitten. Voorzichtig terug duwen dus.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan