Race Blue RS 2.0 TSI van vw125

fiestaman

Forumguru
Had de post van Yves (Crauwels) al zien voorbij komen op fb.
Ook dé perfecte man gevonden om deze te steken.

Vele beter zo, mooi!

stijnheidi

Senior Member
Verlaging ziet er erg goed uit! maakt het wel af. Mag ik vragen welke St-schroefset je hebt laten monteren en hoe je ervaring qua stugheid is tov van de Eibach verlagingsveren?

vw125

Forumguru
Ik heb gekozen voor de ST-X schroefset en moet zeggen ik vind dat ze stukken beter rijd dan met de verlaging door de Eibachs en als origineel.
Al de personen die al hebben meegereden met mij zeggen dat hij qua comfort niets moet inleveren.
Ben er super tevreden over, had het veel vroeger moeten doen.

Grtz

Arco

Forumguru
Ik heb gekozen voor de ST-X schroefset en moet zeggen ik vind dat ze stukken beter rijd dan met de verlaging door de Eibachs en als origineel.
Al de personen die al hebben meegereden met mij zeggen dat hij qua comfort niets moet inleveren.
Ben er super tevreden over, had het veel vroeger moeten doen.

Grtz
Mag ik vragen wat zo een schroefset ongeveer kost. Ik vind ze niet direct als ik google...
De eibach-bilstein schroefset kost ongeveer 1250 euro
Leuk dat het comfort behouden blijft!

Laatst bewerkt:

vw125

Forumguru
Vandaag is de expert langs geweest en alles wordt vernieuwd aan de achterzijde van de wagen.
Volgende week woensdag wordt de auto terug gemaakt.

Ben ook al aan het uitkijken voor nieuwe zomer velgen vermits de Xtreme's verkocht zijn.

Dus al bij al is alles nog super vlot verlopen.

sandurtjuh

Forumguru
Wauw, zie het nu pas, maar ziet er top uit. Ik ben heel huiverig om mijn auto te verlagen en in te leveren op het comfort, maar het ziet er echt zoveel beter uit als het gelijk staat iov als een boot! Welke is het precies of bestaat er maar 1 set? Misschien de ST XA?

Edit: ST X zie ik nu. De XA kun je hardheid instellen, maar geen idee wat je dan voelt en blijkbaar dus ook niet nodig.

Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
federn_left.png

SPRING DISTANCE KITS

Iemand daarmee ervaring ?

Zou dat passen voor ne greenline

Bovenaan Onderaan