Race Blue RS 2.0 TSI van vw125

bartvw

Forumguru
@EdK in eerste instantie zag ik het niet doordat het hier geschreven werd ben ik beter gaan kijken en zag het.
Heel moeilijk uit te leggen voor mij maar het is nou eenmaal zo.
Plus de foto is niet van super kwaliteit of heb ik nog meer problemen aan mijn ogen :sterretjes:

Grt Bart

CDK

Forumguru
De magische 300 overschreden zie ik :thumbsup::thumbsup::thumbsup: en standaard al 225, die RS 220 zal dan wel een sprookje / marketing stunt zijn :jaja: Ik ben nu wel heel benieuwd naar de 1e uitdraai van die variant.... Heel veel plezier er mee kerel!

ertromp

Forumguru
Mooie vermogenskromme :thumbsup: Duidelijke uitdraai die je hebt gekregen met de waarden langs de verschillende assen.
Op welke brandstof is dit gedaan?

bartvw

Forumguru
@vw125 Wat een vermogen heb je gekregen zeg super veel plezier ermee maar dat zal wel lukken :thumbsup:.

Ik heb een tijdje lopen en zeuren en getwijfeld over de RS maar vind dat hij het vermogen toch wel vrij goed kwijt kan.
Normaal ben ik niet zo van de stoplicht sprintjes ofzo maar heb al meerdere verbaasde blikken gehad dat mensen kijken van hoe kan dat nou :D verliezen van een SKODA.

Grt Bart

vw125

Forumguru
@oco1979 Ik persoonlijk voel niets tijdens het rijden.
Gaat vlot, geen haperingen en als je tijdens het rijden in eender welke versnelling gas geeft reageert die direct.
Enkel als ik uit stilstand de gas erop leg moet ik de eerste 3 versnellingen bijsturen want hij trekt weg maar dat maakt het net zo plezierig.

oco1979

Forumguru
@oco1979 Ik persoonlijk voel niets tijdens het rijden.
Gaat vlot, geen haperingen en als je tijdens het rijden in eender welke versnelling gas geeft reageert die direct.
Enkel als ik uit stilstand de gas erop leg moet ik de eerste 3 versnellingen bijsturen want hij trekt weg maar dat maakt het net zo plezierig.

oke top,

als je maar plezier aan hebt.

Ja gezien dat koppel kan ik daar inkomen dat deze in 1,2,3 wat slingerd. :yeah:

Bovenaan Onderaan