Zit er aan te denken om voor het verdere onderhoud maar naar Hans Sloot te gaan.
@Thokozanoah , jij hebt toch ervaring met Hans Sloot? kun jij deze aanbevelen?
Op zich ben ik van mening dat ze absoluut kundig zijn. Heb zelf alleen de laatste keer wat problemen ondervonden met principiële zaken. Had een afspraak voor het leeghalen van de eerste kat, zou 45 min to een uurtje werk zijn volgens Hans. Afspraak om 13.00 uur, ik was netjes op tijd. De monteurs waren nog met een boterham bezig en verlieten de kantine om 13.20 uur. Ondertussen werd een andere klant geholpen door de monteur die met mijn auto bezig was en liet mijn auto ongeroerd achter.....uiteindelijk kon ik om 14.40 uur de auto weer meenemen.
Al met al heeft de monteur 45 minuten aan de auto gewerkt.
Later de factuur per post toegestuurd gekregen, er werd een uur in rekening gebracht. Met de opmerking dat de monteur 45 minuten aan de auto had gewerkt kreeg ik als antwoord dat het een vast bedrag was voor het leeghalen van de kat.....
En het reinigen van de cilinderkop is niet goed verlopen, die is chemisch gereinigd á 200 euro, de klachten waren alleen niet weg. Vervolgens de auto bij de dealer aangeboden die twee dagen bezig is geweest met diagnose stellen, wat bleek, de cilinderkop was nog zwaar vervuild en moest opnieuw worden gereinigd (met helaas de daarbij behorende kosten).
Hiermee Hans geconfronteerd en die gaf aan dat er idd geen controle had plaatsgevonden na reiniging (ongeveer 5 minuten werk?), maar het bedrag werd wel teruggestort.
Mijn ervaringen zijn dus niet erg positief, maar ik ben dan ook wel erg kritisch wat betreft betaalde diensten