Nou, daar gaan we weer. 1803 staat erop, twee weken mee rondgereden en problemen beginnen weer op te spelen.
Issues voor nu:
- Kaarten en ander updates worden niet geinstalleerd, lijkt eorp dat het update mechanisme gewoon defect is. Kaartupdate 20.3 zit er in terwijl 21.5 nu uit is, maw 14 maanden verschil.
- Spiegels draaien niet meer zodra de auto in z'n achteruit staat, dit werkte voorheen wel (optie staat aan)
- Auto unlocked zichzelf als je in de buurt bent, dit staat voor beide seutels
uit
- Icoontjes radio zenders, soms geen en bijna altijd de verkeerde (538 heeft het qmusic logo nu)
- Profiel wordt niet geladen, het hele systeem is niet te bedienen en alleen een reset van het gehele systeem werkt dan.
Ik heb inmiddels via mijn werkgever dit geescalleerd bij de leasemaatschappij. Inmiddels gebeld door de garage en het lijkt erop dat er volgende week woensdag er een update zou uitkomen (andere van de garage spraken dit weer tegen).
Hoe dan ook, de *** auto gaat weer terug naar de garage. Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.
Ze krijgen wat mij betreft de laatste kans om die brakke software te fixen anders ga ik de leasemaatschappij echt verzoeken de auto terug te nemen.
Inmiddels een gebed zonder einde