Oke dan heb je volgens mij wel geluk. Werkt bij jouw het navigatie systeem wel goed dan en onthoud hij zijn Instellingen? Volgens mij zijn er ook problemen bij andere versies / uitvoeringen dan de phev met foutmeldingen en dergelijke.Die problemen zijn vooral met de hybride.
Heb met mijn RS van 2021 geen problemen.
1x een melding over uitpakeerhulp niet beschikbaar.
Daarna geen enkele keer.
Hallo, ik heb m’n Octavia nu ruim 3 maanden. In die 3 maanden kleine 8000km gereden. Motor is heerlijk, zeker met de DSG. Wel vanaf het begin dat het bots alarm spontaan af gaat (harde piep). Eerste keer schrok ik mij wezenloos! Nu gaat die random af, zonder dat er ook maar iets voor mij rijdt. Navigatie is ook niet helemaal Up-to-date. Wegen die er al een jaar of 5 liggen worden niet herkend. Slordig!
Laatste weken heb ik wel een “bijzonder” iets. Steevast bij afslag 20 op de A16 (ik moet regelmatig op de soortboulevard zijn in Dordt) herstart het complete multimedia systeem 2x. Complete systeem valt uit, melding “even wachten” verschijnt en vervolgens is het systeem weer bij. Vervolgens gebeurt het nog een keer. Ik noem specifiek die plek omdat het alleen daar gebeurt. Ik rij het hele land door, maar tot op heden nergens anders dit probleem gehad. Toevallig is plekje waar geen signaal is of iets dergelijks?
Ik zie een leuke poll aankomen wie heeft er problemen
A nee hoor rijd prima met een normale motor
B ja staat meer bij garage dan op de weg heb normale motor
C heb zo,n ding met een stekker maar doet wat hij moet doen
D heb alleen maar ellende met die stekker car.
Het eerste jaar geen problemen gehad met foutmeldingen maar sinds twee weken ook allerlei foutmeldingen van Travel Assist en Emergency Assist. Om gek van te worden. Ik lees dat jullie een nieuw stuurwiel hebben gekregen. Is het echt het stuurwiel of wordt de stuurhoeksensor vervangen?Met 1.0 mhev geen problemen meer sinds stuurwissel (garantie)