Nadat ik de auto weer bij de dealer opgehaald had is alles in het dak ook blijven werken, dus het dak gaat open en dicht en de binnenverlichting gaat alleen aan wanneer ik dat met de hand doe, dan wel de deur open doe. So far So good dus.
De DSG en Mechatronic zijn beide teruggezet naar fabrieksinstelling, dat was wat ze konden doen om het vervelende gedrag bij het remmen aan te pakken, ik ben bijzonder kritisch op deze auto, maar moet zeggen dat dit geholpen heeft. Het overschakelen naar 2 cilindermodus en weer terug blijf ik voelen, vooral wanneer ik een tijdje in het dorp rustig rijdt en dan iets versnel om mee te gaan in de 'stoet' van auto's.
Ik wil de S stand liever niet gebruiken nu omdat DSG en Mechatronic nu aan het leren is, zou een weekje duren gaf de dealer aan. Ik moet zeggen, het lijkt ook niet echt nodig meer, ik blijf voelen dat de motor uit en aan gaat, dat de bak terug schakelt bij het remmen, maar het is niet meer zo hinderlijk als in de eerste 20k km's.
Kortom, ik ben voorzichtig positief en hoop eigenlijk dat dit zo blijft, zodat ik de komende 4,5 jaar nog met plezier in mijn Skoda kan rijden.