michelover
Forumguru
Dan zijn Brembo schijven toch goedkoper, kosten bijna hetzelfde als de originele. En je ben niet verplicht om er een paar vrachtwagen velgen bij te kopen zoals op dat golfje.
klopt Wesly, dan zouden ze het remzadel ook moeten vervangen hebben en dan kom je er niet voor €295 bij de dealer .
een standaard remschijf voor de O2 zou 288mm*25 zijn en die voor een RS 312mm*25 moeten zijn. Afhankelijk van het systeem (EVES of LUCAS) kan het ook nog 280mm zijn als standaard remschijf, maar dan zou ik wat meer info over de O2 van Supersjors nodig hebben voor te kunnen zoeken in ETKA.
Bouwjaar, want vind je motorcode niet in ETKA (EBL veronderstel ik toch?) of kW's dan vind ik hem normaal ook wel.Geen idee mannen, dit is wat ze me bij de garage vertelden. Ze moesten er speciaal voor een ritje Nieuwegein doen Op de bon zie ik niets bijzonders staan.
Wat wil je nog meer weten over m'n O-2, behalve wat in de handtekening staat?
Haal jij de skoda altijd onder de wasstraat door of was je hem met de hand? Dezelfde vraag zou ik aan Supersjors willen stellen.Apart iets. Ik heb nu mijn 7e Skoda en heb dit nog nooit gehad. Rij nu een Superb 2 en ook daar gewoon schone schijven. Alleen de trommel roest een beetje, maar dat zie ik bij andere merken ook.
Maar dan spuit je de wielen toch ook schoon - en daarbij gaat er vast ook wel een boel water langs de schijven?Als de auto met de hand word gewassen en alleen wordt afgespoeld met de tuinslang loop je het risico dat het zout gewoon op de schijven blijft zitten