Heb ik bij Hans Sloot laten uitvoeren, kosten 8 tientjes......Mooi resultaat, denk er ook nog over om mijn 1e kat leeg te halen. Schitterend koppel voor een standaard 2.0 TSI
Voordat de tuning werd uitgevoerd eerst standaard gerold: 209pk /291 nm.......lijkt dus wel verschil te maken.Zou wel eens willen weten wat dit nog ongeveer opleverd.
Dit was dus met leeggeklopte 1e kat?Voordat de tuning werd uitgevoerd eerst standaard gerold: 209pk /291 nm.......lijkt dus wel verschil te maken.
Geen meting voor verwijderen 1e kat, maar ga uit van de standaard waarde 200pk/280 nm.
Heb wel ron98 getankt....
€60 voor je auto tunen, vind ik wel erg weinig. Ik ben absoluut geen voorstander teveel betalen maar €60 dan heb ik toch een beetje mijn twijfels bij de kwaliteit..
Ik bedoelde voor de auto tunen (chippen) maar zal ik wel verkeerd begrepen hebbenAltijd klagen dat alles te duur is en nu vinden het te weinig. Er is niks spannends aan. 3 moeren los aan de turbo en de klem aan de midden pijpen. Daarna even leeg kloppen en weer terug monteren. Nog geen uurtje werk. Weet niet waar je de kwaliteit uit wilt halen dan, het aan draaien van de moeren?
Jammer dat men met weinig kijk op de zaak overal een oordeel over willen hebben.
Best een mooi resultaat