Roomster versus Yeti ???

EdZ

Donateur
Kcj heeft wel een goed punt: Ik vond de 1.4 net kunnen. Die 1.2 zou ik niet kopen.

AGTon

Forumguru
Zoals aangegeven hiervoor is dit appels met peren vergelijken. Als je bijna 10.000 stuk wilt slaan op de Yeti, dan kan je voor dat bedrag een duidelijk luxer model krijgen dan de Roomster die je op de advertentie hebt gezien. Denk daarbij aan de 1.2 TSI, klein leerpakket, automatische airco etc etc.

Muug

Senior Member
Wat betreft motorisatie : je gaat appelen met peren vergelijken.

Koen

Edit : prijs van de Roomster is te hoog. Kijk maar eens in de Autogids wat de prijzen zijn in België.
Zoek anders een benzine Roomster in Nederland : import naar België stelt niks voor.
Koen, ik ga niet de motor vergelijken, maar de koffer ;)
Dank voor de autogids-tip, ik kijk meteen.
De prijzen zijn toch wel absurd laag.... die yeti 1.8 benzine 4x4 van 2010 zou maar 7400 euro waard zijn volgens die lijst! Een lijst die zogezegd op talloze transacties gebaseerd is. Maar als je de zoekertjessites afloopt dan liggen de vraagprijzen echt wel een pak hoger!

Laatst bewerkt:

kcj

Actief lid
De Autogids prijzen kan je wel gebruiken om wat af te dingen van de prijs bij een particulier.
Je hebt geen 1-jarige garantie bij een particulier, dus hun prijzen moeten niet even hoog zijn zoals die bij een garage.

Vind je geen Skoda dealer die nog een Roomster (en een Yeti) in zijn showroom heeft staan ?
Dat bespaart je wat over en weer gerij. En de verkoper kan dan zijn kunsten tonen hoe hij de zetels eruit haalt bij een Roomster :-)

Muug

Senior Member
wel, onder invloed van de vrouw des huizes gaan we zaterdag naar een yeti kijken, en onder mijn invloed is het een 4x4-yeti met de 1.8-liter motor met 160pk geworden. :-)

Bovenaan Onderaan