Mijn fabje krijgt binnenkort zijn 30km beurt en ik heb voor die dag als vervangende auto een Roomster. Ga daar eens een uitgebreide proefrit mee maken. Eens kijken hoe die bevalt.
schitterende auto, prima wegligging, écht doordacht van binnenuit ontworpen, en daarenboven verspreid hij een buitengewoon positieve flair, op zijn eigenste manier. Zoals vroeger de Austin Mini, de Renault Twingo, of de 2CV op hun manier dat ook konden. Spijtig genoeg doen de nieuwe modellen van deze merken dat absoluut niet meer. Het zijn mooie wagens, zonder meer. Maar ze nemen zichzelf te serieus, mijns inziens.
Nee ik ga volgende jaar eerst deze 2 lekker goed vergelijken, in prijs en uitrusting en functionel ruimte, ik denk persoonlijk wel wel weer dat de laadruimte van de Combi bruikbaarder is dan die van de Roomster!
Ben eigenlijk benieuwd waar je dit op baseert ?
Heb fabia combi 1 gereden en rij nu alweer 1/2 jaar ruim de roomster maar moet zeggen dat ik met bergruimte van roomster meer kan dan van de fabia !!
Maar een ieder beleeft dit volgens mij weer anders , dit vanwege dat ik weer andere spullen meeneem dan jij of anderen !