Edk, ik ben maar een gewone bediende-verkoper en geen miljonair.
Die tuin dat je ziet is een deel van het gemeente park, ik woon maar in een doodgewoon flatje.
Ach niet te bescheiden met betrekking tot je beroep ! Ik ben ook maar een simpel elektromonteurtje !!
Maar jij woont in een mooie stad mag ik zeker zeggen !!
Heb menigmaal plakwaaiers opgelaten in augustus op jullie linkeroever op het braakliggende stuk terrein.
En in het internaat voor scheepskinderen mogen overnachten , en door de hobby van plakwaaiers ook wat vlaamse ( of moet ik zeggen belgische ) vrienden rondom Antwerpen wonen.
Nee jullie zijn een plasant volk dat weet wat lekker eten en drinken is !! En ik mag dan ook graag op plekken in europa met deze vlaamse vrienden een plakwaaier oplaten en flink lachen als ik het over een Spa blauw heb en jullie dan over een platwater praten.
Een ding ben ik wel achter gekomen, als jullie plat antwerps gaan praten dan loop ik weg want russisch versta ik dan waarschijnlijk nog beter !!
hoop dat je honden nog lang mogen genieten van het mooie gemeenschappelijke park wat van al onze belastingcenten gemaakt is !!