RS look voor Octavia 3 EBL

030-NL

Lid
Weet iemand of de velgen op de foto lost te krijgen zijn?

skoda-octavia-estate-petrol_226967.jpg

030-NL

Lid
Thanks! Blijkbaar de RS velgen van de O2. Naam: Neptun 18"

Vind ze persoonlijk erg stoer. Is er iets vergelijkbaars leverbaar op de O3?

Oogje

Senior Member
Hahaha alleen de naam van dit topic al. Net zo fout als zoveel mogelijk van de opties die standaard zijn op de EBL, te bestellen of te willen op een Greenline. Of een Greenline op 18", vleugelspoiler en skirts...

serum

Forumguru
En zo zie je maar; niemand is roomser dan de Paus. Je geniet zelf ook van bijtellingskorting en plakt er vervolgens 18" onder met leer achteraf. Maar je hebt vast een sterk excuus om jezelf niet als 'fout' te bestempelen? Of ben je gewoon knorrig om je levertijd? :pieker:

Oogje

Senior Member
En zo zie je maar; niemand is roomser dan de Paus. Je geniet zelf ook van bijtellingskorting en plakt er vervolgens 18" onder met leer achteraf. Maar je hebt vast een sterk excuus om jezelf niet als 'fout' te bestempelen? Of ben je gewoon knorrig om je levertijd? :pieker:
Volgens mij zijn de Alaris velgen een standaard optie voor de EBL. En wat is er 'fout' aan leer? Ik heb op mijn eerste voorloper na altijd leer gehad. Praktisch met kinderen en vervuiling en het zit beter (vind ik).

Knorrig ben ik helemaal niet, hoor. Ik heb mijn auto vziw niet 'gepimpt' om extra sportief te lijken?!

VWim

Forumguru
Volgens mij zijn de Alaris velgen een standaard optie voor de EBL. En wat is er 'fout' aan leer? Ik heb op mijn eerste voorloper na altijd leer gehad. Praktisch met kinderen en vervuiling en het zit beter (vind ik).

Knorrig ben ik helemaal niet, hoor. Ik heb mijn auto vziw niet 'gepimpt' om extra sportief te lijken?!

Hahaha alleen de naam van dit topic al. Net zo fout als zoveel mogelijk van de opties die standaard zijn op de EBL, te bestellen of te willen op een Greenline. Of een Greenline op 18", vleugelspoiler en skirts...

Je meet met 2 maten.

Jij zou wel opties mogen bestellen op een EBL, maar de besteller en toekomstig rijder van een Greenline mag geen Columbus bestellen als upgrade van zijn Amundsen. Verder zou hij of zij ook geen kleuren Maxidot mogen bestellen, want daarmee imiteert hij de EBL????

Verder kan ik me voorstellen dat je het als Greenline besteller jammer vindt dat er geen chromen lijsten te bestellen zijn, dat is immers een hele mooie optie die de auto een stuk chiquer maakt.

Een beetje knorrig ben je volgens mij wel over je levertijd...

Ik heb overigens mijn in oktober bestelde EBL met panodak en nog wat opties al ontvangen...

Oogje

Senior Member
Ik heb het niet over de Columbus of het maxidot, daarin geef ik iedereen groot gelijk. Ik doel op een 'RS look. Of de (niet in dit topic, wel in het Greenline topic) klaagzang om niet beschikbare opties voor de Greenline er toch op te krijgen om de auto maar op een EBL te laten lijken.

VWim

Forumguru
Punt blijft: Waarom is leer achteraf, terwijl dit niet leverbaar is, wel ok en een andere (sportievere) bumperset niet ok. Het is overigens helemaal geen bumperset, het zijn twee kapjes: http://milotec.de/media/content/pdf...3.pdf?XTCsid=b5341f19af985308940b706b95499d47

Ik wil in het midden laten of ik dit mooi vind, maar dat lijkt me totaal niet relevant als een ander dit op zijn auto wil monteren. Net zoals het voor jou totaal niet relevant is of ik chestnut leer in een grijze Octavia mooi vind.

bonyuri

Actief lid
Ik heb het niet over de Columbus of het maxidot, daarin geef ik iedereen groot gelijk. Ik doel op een 'RS look. Of de (niet in dit topic, wel in het Greenline topic) klaagzang om niet beschikbare opties voor de Greenline er toch op te krijgen om de auto maar op een EBL te laten lijken.
Leg me nou nog eens kort uit wat daar het probleem aan is?

18" op een greenline kan ik me in vinden, maar voor alle andere opties (Columbus, chrome, etc) snap ik je punt niet.

Ik snap jullie verontwaardiging om Oogjes reactie niet zo goed. Vooropgesteld, iedereen moet gewoon lekker zelf weten wat men wel of niet wil en de term fout is misschien goed gekozen. Maar nepuitlaten en eventueel RS logos plakken op iets wat dat niet is vind ik ook merkwaardig. Kan je net zo goed op een skelter gaan zitten en heel hard vroem vroem roepen.

bonyuri

Actief lid
Ik snap jullie verontwaardiging om Oogjes reactie niet zo goed. Vooropgesteld, iedereen moet gewoon lekker zelf weten wat men wel of niet wil en de term fout is misschien goed gekozen. Maar nepuitlaten en eventueel RS logos plakken op iets wat dat niet is vind ik ook merkwaardig. Kan je net zo goed op een skelter gaan zitten en heel hard vroem vroem roepen.
Nogmaals, hier ben ik het volledig mee eens.
Maar het probleem met iemand die graag chromen raamomlijsting wil, panoramadak of Columbus, dat snap ik niet.

Klaasje

Forumguru
Haha wat zo'n topic oproept. Ik zag dit toevallig. Ik heb niet eens een O3.
Moet nog jaartje met de O2 (ook nix mis mee)

Vond het wel lollig wat je zou kunnen doen.
Ik vind ook het ook niet echt uitzien, maar anderen vinden het wellicht wel de moeite waard

Oogje

Senior Member
Nogmaals, hier ben ik het volledig mee eens.
Maar het probleem met iemand die graag chromen raamomlijsting wil, panoramadak of Columbus, dat snap ik niet.
Het probleem zit m ook niet in dat iemand dat graag wil hebben, het probleem zit m in mensen die een Greenline (willen) bestellen en dan klagen dat ze géén chromen raamomlijsting en pano dak kunnen bestellen. Als je die opties graag wil hebben, bestel dan een EBL en stop met klagen!

bonyuri

Actief lid
Het probleem zit m ook niet in dat iemand dat graag wil hebben, het probleem zit m in mensen die een Greenline (willen) bestellen en dan klagen dat ze géén chromen raamomlijsting en pano dak kunnen bestellen. Als je die opties graag wil hebben, bestel dan een EBL en stop met klagen!

Wij snappen elkaar, fijn weekend :)

thekawa

Forumguru
ondanks dat het een gevoelige accessoires is... En of je nou een hater bent of een lover... Ik post em toch maar. Heb er even over getwijfeld, want ik wil geen RS imiteren, maar ik baalde van de smalle kont achter van de o3. Superskoda waarschuwde voor slechte kwaliteit, maar valt me nog mee. Persoonlijk vind ik de kont nu wel wat dikker! Kijken hoe lang dit spul goed blijft. En ja, als je een RS wilt koop je een RS, maar ik heb ander speelgoed :)

cvyp.jpg

w5ny.jpg

17ng.jpg

CDK

Forumguru
@thekawa ik vind het wel ok staan hoor, alleen moet je het zwart van die diffuser ff in Race Blue laten spuiten, dan is het echt af

Bovenaan Onderaan