RS look voor Octavia 3 EBL

CDK

Forumguru
trekhaak met diffuser gaat'm 99 van de 100% niet worden hoor, op mijn vorige S2 is ook de diffuser niet geplaatst omwille van de afneembare haak, ruimte tussen bumper en kogel wordt dan te klein :(

thekawa

Forumguru
de diffusor is inmiddels meegespoten;

Nbd6ww2.jpg

wimpie33

Forumguru
ondanks dat het een gevoelige accessoires is... En of je nou een hater bent of een lover... Ik post em toch maar. Heb er even over getwijfeld, want ik wil geen RS imiteren, maar ik baalde van de smalle kont achter van de o3. Superskoda waarschuwde voor slechte kwaliteit, maar valt me nog mee. Persoonlijk vind ik de kont nu wel wat dikker! Kijken hoe lang dit spul goed blijft. En ja, als je een RS wilt koop je een RS, maar ik heb ander speelgoed :)

cvyp.jpg

w5ny.jpg

17ng.jpg
Hey, hoe bevallen je Hawk velgen. Zag paar maanden geleden foto's van jou auto op internet. Toen besloten ook die kleurstelling te nemen race blauw met Hawk velgen

Gerrit B

Nieuw lid
foto 1 (3).JPG foto 2 (3).JPG foto 3 (3).JPG foto 4 (3).JPG

Hallo, het is een kwestie van smaak maar ik vind die "nep uitlaten"het net niet.
Mijn rode Octavia 3 heb ik wat persoonlijker gemaakt (met een schuin oog gekeken naar de RS uitvoering) door de volgende punten aan te passen t.w.

- Carbon look beschermstrip op A bumper.
- Het gedeelte tussen voorruit en panoramadak met zwarte folie beplakt.
- Aan de zijkanten het gedeelte onder de drempels met zwarte folie beplakt.
- Zwarte grill
- Zwarte spiegel kappen
- Een klein (3 mm breed) zwart biesje rond de reflectoren in de A bumper.

Laatst bewerkt:

030

Forumguru
Ik zou eerder voor 1 thema kiezen; of zwart of chroom. Nu is het een mengelmoes imho.

CDK

Forumguru
@030, als al het chroom ook zwart zou zijn was het een mooier geheel, dat ben ik met je eens :jaja:

lugolux78

Forumguru
Niet verkeerd maar alleen het dak met mini wrapping. Mijn mening doe het geheel of niet. (persoonlijke mening)

Joske

Forumguru
@Gerrit B

leuk dat je je project aan ons voorstelt, zou jij jezelf ook nog eens willen voorstellen in ons "meet- en greet" gedeelte van het forum?

Kan je naar hartelust foto's van je bolide posten, want ben wel benieuwd naar meer foto's eigenlijk.. Maar wel liefst zonder het Apple-syndroom :D

(je foto's staan op hun kant voor alle duidelijkheid :lezen: )

Bovenaan Onderaan