RS look voor Octavia 3 EBL

RaceVrs

Banned
Tjah, en wanneer de uitlaatgassen zichtbaar zijn komt het dan "ergens" vandaan of komt het wel uit het linker gat? Die parkeersensoren erop.. Echt?

Ik moet er persoonlijk een beetje om lachen maar bedoel dat niet negatief.

thekawa

Forumguru
Komt geen uitlaat gas uit. Is ook detailing en geen rvs uitlaat oid. De bumper is verder gewoon standaard dus ook de parkeersensoren. Dit zijn simpel 3 'inlays'

Maik

Actief lid
Ik vind t gaaf staan. Het is dat ik een trekhaak eronder heb, anders was ik er zelf wellicht ook voor gegaan...

thekawa

Forumguru
Ik vind t gaaf staan. Het is dat ik een trekhaak eronder heb, anders was ik er zelf wellicht ook voor gegaan...

Ik neem aan afneembaar? Als je opmeet in het middelste 'vak' waar het gat zit (hoeveel van links en hoeveel van rechts) kan ik kijke of die toevallig binnen de diffusor-ribben valt. Dan zou je deze gewoon kunnen monteren.

Maik

Actief lid
Nog helemaal geen trekhaak @thekawa :( De hele auto moet nog geleverd worden .... Maar ik weet je te vinden als ie eenmaal geleverd is, want dan wil ik wel kijken of het op een of andere manier gaat passen !!
Top! thanx alvast!

lugolux78

Forumguru
Ik vind die Milotec oplossing nog niet zo verkeerd. Heb er eerlijk gezegd ook naar zitten kijken.
Maar in April komt de Skoda Sport Package. Die heb ik nu als stelpost opgenomen in mijn leasebedrag.

skodasportpackage.png

Voor bumper krijgt aanpassing en achterbumper ook. Dit zijn beelden van het Goodwood - Festival of Speed .

60167757095508961069881.jpg

and_there_is_the_octavia_combi_with_the_sport_package_img_154649.jpg

Ik vul de voor en achterbumper aan met een RS Spoiler.

Daarnaast aangepaste smoel:

o3-frwnds5.jpg

Enige wat ik me afvraag, maar goed dat moet ik met dealer bezien, of de trekhaak ook past met de aangepaste achterbumper. De originele bumper blijft opzitten maar komt dus een extra mini bumper overheen. Maar goed dat zien we later wel weer.

Ik geef hiermee op kosten efficiente manier mijn auto een uiterlijk dat ik leuk vind en waar ik dus als leaserijder niet defacto door de overheid ge....id wordt. Accessoires zijn niet onderhevig aan bijtelling en als ik hierop kan profiteren dan doe ik dat. Tuurlijk had ik ook gewoon een RS kunnen bestellen maar dan ben ik per maand duurder uit en ik mis (volgens mij maar weet niet zeker) een aantal zaken wat ik wel leuk vind (chromen dakdragers bijvoorbeeld)

thekawa

Forumguru
Ik vind het niet eens misstaan en de rode accenten in de achterlichten staan ook goed. 13 in een dozijn auto's rijden hier al genoeg rond.

Kortom, exact zoals een RS TDI.

Thnx!

Bij de rs tdi zitten er geen twee aangesloten potten onder??

thekawa

Forumguru
@lugolux78 ik vraag me af of je trekhaak hiermee samenwerkt... bumper achter komt immers een stuk lager met het extratje. Ik ben benieuwd naar je fotos straks. Enige waar ik bij dat soort kits bang voor ben zijn de overduidelijke randen tussen echte bumpers en aanplak stuk. Had ik 3 autos terug ook op een honda...

Kzit meestal met tapatalk en zie geen handtekening. Welke kleur heb jij genomen?

lugolux78

Forumguru
@lugolux78 ik vraag me af of je trekhaak hiermee samenwerkt... bumper achter komt immers een stuk lager met het extratje. Ik ben benieuwd naar je fotos straks. Enige waar ik bij dat soort kits bang voor ben zijn de overduidelijke randen tussen echte bumpers en aanplak stuk. Had ik 3 autos terug ook op een honda...

Kzit meestal met tapatalk en zie geen handtekening. Welke kleur heb jij genomen?

Ja ja racing blauw - what else :-)

Tja met trekhaak wordt passen en meten.
We zien het wel.

Is een setje van skoda. Dus wellicht vallen naden/randen wel mee...

Bovenaan Onderaan