RS mods

sandurtjuh

Forumguru
Wie had dat gedacht? Ik niet. En dat alleen door een keer langs de weg te staan met een kapotte bougiekabel en een opmerking, 'Waarom heb je geen RS gekocht?'. Nog geen 2 weken later rij ik in een 'nieuwe' RS! En ja, Racing Blue, what else? Zoals al eerder gezegd, geen verstandige economische keuze, maar wel hartstikke leuk en er zitten nu pas 223 km op de teller. Wat een auto en dan heb ik nog niet eens meer dan 25% gas gegeven.

Nu eerst inrijden en wellicht wat lager op de pootjes, want vind hem nog erg hoog staan en wat mij betreft mogen de achterwielen ook wat meer naar buiten. Ondertussen de eerste nieuwe updates ook al besteld bij Skoda, Superskoda, eBay etc.

Al wat leuke volgende updates gezien bij mede-forumgebruikers, die vast en zeker ook wel zullen komen, maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, anders zou er niks meer aan zijn.

Wel heb ik de achterlicht units al kunnen voorzien van LEDs, net als het stadslicht. Ik zag dat de knipperlichten en mistlampen een ander verhaal zijn, maar die worden ook zo snel mogelijk aangepast, net als de interieurverlichting natuurlijk.

Hier een fotootje met de inruil 1.2 TSI.

Oh ja, kan niet wachten om eens flink gas te geven! :D

skodaforum_meetndgreet.jpg

Cordoba

Forumguru
Hoewel Race blue geen bijzondere kleur is voor de O3, toch wel behoorlijk wat opvallender Octavia dan de grijze muis die je ingeleverd heb.:thumbsup:

Rallye

Forumguru
Mooie kleur, ook (juist) voor een RS! Kun je (naast meer foto's ) nog iets over de uitrusting vertellen?
Zie ik 19" en chroom omlijsting?

leon-cupra

Forumguru
Knappe bak. Ga je veel plezier aan hebben :thumbsup:
En binnenkort nieuwe vrienden erbij, de bediendens van het tankstation:deuk:

De chroome omlijsting staat ook wel chique met het race blue. Eens iets anders dan het black pack.

B.Stuurder

Forumguru
Een Nederlander die wel aan een RS is geraakt ?

Ja er zijn er nog een paar, maar die staan allemaal al op naam,dus voor de lease niet interessant omdat dit jaar 25% van de cataloguswaarde opgeteld moet worden en per 1 januari maar 22%. Maar voor koop kan het wel interessant zijn, al moet je nemen wat er in zit, geen keuze in opties.

philippe bakker

Forumguru
Das zo met 2de hands he. Bij de mijne was dat ook. Hoewel hij redelijk veel opties heeft. Maar de opties die ik mis is open dak ( zodat ik kan zien door het dak of mijn poort Vd garage naar beneden aan het gaan is) en voor mijn vrouw automatisch parkeren.

B.Stuurder

Forumguru
Das zo met 2de hands he. Bij de mijne was dat ook. Hoewel hij redelijk veel opties heeft. Maar de opties die ik mis is open dak ( zodat ik kan zien door het dak of mijn poort Vd garage naar beneden aan het gaan is) en voor mijn vrouw automatisch parkeren.

Ja hoe kun je leven zonder ;)
Maar er staan gewoon nieuwe tussen hoor met nagenoeg geen gereden kilometers, dat noem ik niet echt tweedehands, behalve bij het onderhandelen over de prijs dan :maakmegek:

B.Stuurder

Forumguru
Wat mij opvalt is dat in Duitsland de sportstoelen wel elektrisch verstelbaar zijn, jammer dat dat hier geen optie is. Dat had ik zeker besteld.

Bovenaan Onderaan