Had op mijn superb elektr zeteks met geheugenfunctie. Superhandig voor met een manuele bak. Nu in de vRS gewone verstelbare zetels maar mis de elektr zetels niet. Met een dsg hoef je niet meer te ontkoppelen en dan is het gemakkelijker om een goede positie terug te vinden.(hoogte en dergelijke blijft in principe hetzelfde-juist soms voor en achteruit schuiven)Wat mij opvalt is dat in Duitsland de sportstoelen wel elektrisch verstelbaar zijn, jammer dat dat hier geen optie is. Dat had ik zeker besteld.
Had op mijn superb elektr zeteks met geheugenfunctie. Superhandig voor met een manuele bak. Nu in de vRS gewone verstelbare zetels maar mis de elektr zetels niet. Met een dsg hoef je niet meer te ontkoppelen en dan is het gemakkelijker om een goede positie terug te vinden.(hoogte en dergelijke blijft in principe hetzelfde-juist soms voor en achteruit schuiven)
Geen last van te korte zittingen of dergelijke ...Het gaat mij vooral om de kantelfunctie, waarbij de voorkant van de zitting hoger gezet kan worden voor steun in de knieholten. Verder ben ik de enige die in de auto rijd, totdat mijn oudste zijn rijbewijs heeft over een jaar of 2.
De zitting van de sportstoel is sowieso langer en ik verwacht ook voldoende.
Ik heb nu ook een automaat, maar de zittingen in mijn huidige auto zijn te kort naar mijn smaak
Sportstoelen van Dynamic pakket zijn hetzelfdeGeen last van te korte zittingen of dergelijke ...
De zetels in de vRS zijn mega comfortabele stoelen. Zouden ze in iedere wagen moeten plaatsen. Zouden heel wat mensen minder rugklachten hebben.
Weet ik.Sportstoelen van Dynamic pakket zijn hetzelfde
@Thokozanoah hoe is het met jou intussen?
Pfff, succes!
Nog steeds in afwachting.....al wel bericht van de verzekering, ik moet facturen, foto's, informatie etc inzenden voor vaststellen van de waarde zodat na 30 dagen meteen uitbetaald kan worden. Heb nog steeds geen idee wat ervoor terug komt.
Inderdaad niet standaard, maar wel fijn. De (deels) stoffen bekleding is erg eenvoudig. Jouw auto is iets luxer dan die van mij.
Begrijp ik goed dat jij ook geen origineel Nederlandse auto hebt?