RS mods

leon-cupra

Forumguru
Wat mij opvalt is dat in Duitsland de sportstoelen wel elektrisch verstelbaar zijn, jammer dat dat hier geen optie is. Dat had ik zeker besteld.
Had op mijn superb elektr zeteks met geheugenfunctie. Superhandig voor met een manuele bak. Nu in de vRS gewone verstelbare zetels maar mis de elektr zetels niet. Met een dsg hoef je niet meer te ontkoppelen en dan is het gemakkelijker om een goede positie terug te vinden.(hoogte en dergelijke blijft in principe hetzelfde-juist soms voor en achteruit schuiven)

B.Stuurder

Forumguru
Had op mijn superb elektr zeteks met geheugenfunctie. Superhandig voor met een manuele bak. Nu in de vRS gewone verstelbare zetels maar mis de elektr zetels niet. Met een dsg hoef je niet meer te ontkoppelen en dan is het gemakkelijker om een goede positie terug te vinden.(hoogte en dergelijke blijft in principe hetzelfde-juist soms voor en achteruit schuiven)

Het gaat mij vooral om de kantelfunctie, waarbij de voorkant van de zitting hoger gezet kan worden voor steun in de knieholten. Verder ben ik de enige die in de auto rijd, totdat mijn oudste zijn rijbewijs heeft over een jaar of 2.
De zitting van de sportstoel is sowieso langer en ik verwacht ook voldoende.
Ik heb nu ook een automaat, maar de zittingen in mijn huidige auto zijn te kort naar mijn smaak

leon-cupra

Forumguru
Het gaat mij vooral om de kantelfunctie, waarbij de voorkant van de zitting hoger gezet kan worden voor steun in de knieholten. Verder ben ik de enige die in de auto rijd, totdat mijn oudste zijn rijbewijs heeft over een jaar of 2.
De zitting van de sportstoel is sowieso langer en ik verwacht ook voldoende.
Ik heb nu ook een automaat, maar de zittingen in mijn huidige auto zijn te kort naar mijn smaak
Geen last van te korte zittingen of dergelijke ...
De zetels in de vRS zijn mega comfortabele stoelen. Zouden ze in iedere wagen moeten plaatsen. Zouden heel wat mensen minder rugklachten hebben.

sandurtjuh

Forumguru
Thanks all! Weinig aanbod in Nederland en wilde liever geen DEMO auto (want je weet hoe daarmee wordt omgegaan). Ik was eigenlijk op zoek naar eentje uit 2013 / 2014, maar er is gewoon geen aanbod. Helaas ook geen keuze in de opties, maar ik mis op dit moment nog niks (behalve wintervelgen, iets lager op de pootjes etc. etc. etc. ;)).

De huidige opties: 19" Extreme, Chromen omlijstingen (ipv Black idd), Licht & Zicht-, Sunset-, Telefoon- en Technologypakket (KESSY, parkeerhulp, PDC), DAB, WLAN, Smartlink, Verwarmbare voorstoelen, Performance Mode

Wordt wel helemaal gek van dat Start- Stopsysteem, dus zodra ik mijn kabel heb, gaat dat natuurlijk weer definitief uit.

@Thokozanoah Ik zag het van jouw auto, balen man! Hoop dat het helemaal goedkomt met de verzekering en succes!

sandurtjuh

Forumguru
Jep, dat was een van de dingen die ik wel wilde inderdaad. Is lederen bekleding standaard in de RS? Man, wat zijn dat lekkere stoelen zeg. Ik zie dat jij ook een mooie hebt, rijdt lekker he?

Rallye

Forumguru
Inderdaad niet standaard, maar wel fijn. De (deels) stoffen bekleding is erg eenvoudig. Jouw auto is iets luxer dan die van mij.

Begrijp ik goed dat jij ook geen origineel Nederlandse auto hebt?

sandurtjuh

Forumguru
Ik heb inderdaad dan ook de volledig lederen bekleding als optie dan blijkbaar. Het is wel een origineel Nederlandse auto. Zo leer je nog eens wat :)

B.Stuurder

Forumguru
Inderdaad niet standaard, maar wel fijn. De (deels) stoffen bekleding is erg eenvoudig. Jouw auto is iets luxer dan die van mij.

Begrijp ik goed dat jij ook geen origineel Nederlandse auto hebt?

Die stof schijnt een wat vreemde structuur te hebben. Op de stoelen van het Dynamic pakket zit een andere stof, maar even vreemd, niet mijn ding. Nou houd ik sowieso niet van stof, ik krijg het er altijd erg warm van en incidenteel met korte broek voelt het niet prettig vind ik.
Ik zeg altijd bij goede lederen bekleding is het net of je bij een blote vrouw op schoot zit ;):D

Bovenaan Onderaan