Hele week wat updates bij elkaar gesprokkeld. LED interieur verlichting, LED knipperlichten en LED mistlamp/cornerverlichting, stickers en ander spul.
De motorkap gasveren zijn een hele verbetering, al laat de bevestiging nog te wensen over (de hoek moest bijgesteld worden, anders schoot de veer eruit). Daarnaast twijfelde ik over de stickers, vind het er op zich wel mooi uitzien, maar zou het nog wat 'beter' afgewerkt willen zien, wellicht pinstripen of spuiten. Ook de bekapping ziet er een stuk beter uit. Wel zie ik dat de motorruimte nog even schoongemaakt had mogen worden.
De vervanging van de knipperlichten en mistlamp-/cornerverlichting is ook een ramp. Gelukkig bood de 2-kolomshefbrug uitkomst en hoefde ik niet de complete bumper te demonteren. Maar dan nog, wat een rompslomp :-) Trouwens, nu alles LED is, moet ik nu ook VCDS aanpassingen laten doen? Ik zag dat je stadslicht, mistlamp e.d. LED omzettingen kunt doen, maar is het echt nodig? Ik krijg geen foutmeldingen.
Voor de achterbumper heb ik zo'n Black Glossy bumperprotector via Superskoda, maar ik weet niet of ik deze ga plaatsen. Het is mooi, maar het was beter geweest als deze met een lipje over de achterbumper kwam. Nu moet ik hem ergens in het midden plaatsen.
Verder nog van die 'klitteband' dingen die je op de kofferbakmat kunt plaatsen zodat je lading niet verschuift. Lijkt me handig, we gaan het zien.
Nog maar een foto, ik weet het, een standaard RS, maar ik vind het wel tof zo.
Wat ik nog graag zou willen:
- Wintervelgen-/banden
- Verlagen 3 cm met schroefset
- DV+
- Meer (echte) sound uit de uitlaat/uitlaat vervangen
- Eventueel extra pk's (maar laten we eerst de auto eens inrijden en dan over een paar maanden/jaar kijken of we power missen
)