RS velgen of toch andere op een RS

Tom RS

Forumguru
Ik vind gewoon de combinatie witte auto / zilverkleurige velgen niet geweldig, past in mijn ogen niet. Of dat een O3 of een andere auto is maakt niet uit.

s-line

Forumguru
En weer een Oosterbuur met prachtige 19" velgen op z'n O3.

Wanneer volgen de Nederlandse RS rijders met aparte velgen :D
Daar zijn er volgens mij nog niet zoveel van,ze zijn in Nederland namelijk stevig geprijsd vind ik!!
En dan schat ik in,dat ze er niet zo snel andere velgen op zetten want "er zitten toch al mooie op" zullen ze zeggen!:banghead:

pl686

Lid
Skoda-Geneva-2014-1.jpg

Wat vinden jullie van deze? Vind het persoonlijk een mooie combinatie...

serum

Forumguru
Zag laatst een metallic zilveren RS, black pack met antraciet 18" gemini velgen. Erg mooi in het oog springende combo. Antraciet diamond-cut velgen op een metallic zilveren combineren bijzonder goed. (diamond cut deel moet dan niet te groot zijn)

micky

Forumguru
HHmmm ik ben niet zo'n fan, ze lijken teveel op de Renault scenic velgen die je nu bijna bij iedereen voor de deur ziet staan (persoonlijke mening :D )

serum

Forumguru
Kleurstelling is wel heel sterk. Moet eerlijk zijn dat ik in het nee-kamp zit qua asymmetrische velgen.

pl686

Lid
Nog nooit bij stilgestaan eigenlijk bij die asymmetrie. Vind deze velgen al een tijdje zeer mooi, Scirocco release zeker?! nu zag ik ze op een promo foto van de L&K Octavia en dacht toch maar ff delen ;)

Bovenaan Onderaan