Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind gewoon de combinatie witte auto / zilverkleurige velgen niet geweldig, past in mijn ogen niet. Of dat een O3 of een andere auto is maakt niet uit.
Daar zijn er volgens mij nog niet zoveel van,ze zijn in Nederland namelijk stevig geprijsd vind ik!!
En dan schat ik in,dat ze er niet zo snel andere velgen op zetten want "er zitten toch al mooie op" zullen ze zeggen!
Zag laatst een metallic zilveren RS, black pack met antraciet 18" gemini velgen. Erg mooi in het oog springende combo. Antraciet diamond-cut velgen op een metallic zilveren combineren bijzonder goed. (diamond cut deel moet dan niet te groot zijn)
Nog nooit bij stilgestaan eigenlijk bij die asymmetrie. Vind deze velgen al een tijdje zeer mooi, Scirocco release zeker?! nu zag ik ze op een promo foto van de L&K Octavia en dacht toch maar ff delen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.