Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gewoon hoUden wat je in gedachte had (drs te exclusiever) denk dat er maar weinig octis rijden met RS wielen!! Kunnen we nig een Xtreme meetibg houden, want ook ik ga ze nemen! Meerprihs naar de ABT kunnen me kids op hun tekening tegemoet zien, kunnen hun als ze oud zijn dikke wielen kopen haha.
Wat wordt het toch mooi straks die RSLine.
Eibach +19" xtreme + spoiler RS en bodykit voor en achter + eigens ontworpen stoelen...
Zal Skoda tippen zo een echte rs line uit te brengen
Ik wilde eigenlijk 18" op mijn RS bestellen. Alleen vroeg de LM daar€70,- p/mnd extra voor. Was een no go van mijn werkgever. Nu maar fondmetal FP 17" uit de directset besteld, maar wel met skoda naafdoppen.
Had gekund maar heb nu 20% bijtelling over 37.000 en alles wat ik wilde op mn auto. RS was zeker optie maar dat is per maand geen vooruitgang op kosten die ik nu met A4 maak....
Nope idd lease. Hoe duurder auto en hoe hoger percentage hoemeer je aan papa overheid mag afdragen....
RS is rond de 41k denk ik met 25% dus dure grap als je ook nogpaar mmooie opties bijtovert
Ben al dagen aan het rond kijken voor gepaste velgen voor onder men RS.
Het worden 19" velgen daar ben ik al zeker van maar ben nog aan het twijfelen over de kleur ( Black, Gunmetal, Anthraciet of gewoon zilver ).
Heb enkele velgen die mijn voorkeur hebben maar kan niet kiezen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.