RS velgen of toch andere op een RS

RaceVrs

Banned
Gewoon hoUden wat je in gedachte had (drs te exclusiever) denk dat er maar weinig octis rijden met RS wielen!! Kunnen we nig een Xtreme meetibg houden, want ook ik ga ze nemen! Meerprihs naar de ABT kunnen me kids op hun tekening tegemoet zien, kunnen hun als ze oud zijn dikke wielen kopen haha.

lugolux78

Forumguru
Wat wordt het toch mooi straks die RSLine.
Eibach +19" xtreme + spoiler RS en bodykit voor en achter + eigens ontworpen stoelen...
Zal Skoda tippen zo een echte rs line uit te brengen

RaceVrs

Banned
Haha. Ben benieuwd! Wat voor motor heb je erin? Mijn RS duurt nog stukken langer dan 3 weken! :nailbiting: Doe mij maar zo een RSline van je.:deuk:

Frenk21

Forumguru
Ik wilde eigenlijk 18" op mijn RS bestellen. Alleen vroeg de LM daar€70,- p/mnd extra voor. Was een no go van mijn werkgever. Nu maar fondmetal FP 17" uit de directset besteld, maar wel met skoda naafdoppen.

lugolux78

Forumguru
Oh, zijn geen privé aankopen.. Lease heb ik geen kaas van gegeten. Dan is het wel slim denk ik.

Nope idd lease. Hoe duurder auto en hoe hoger percentage hoemeer je aan papa overheid mag afdragen....
RS is rond de 41k denk ik met 25% dus dure grap als je ook nogpaar mmooie opties bijtovert

vw125

Forumguru
Ben al dagen aan het rond kijken voor gepaste velgen voor onder men RS.
Het worden 19" velgen daar ben ik al zeker van maar ben nog aan het twijfelen over de kleur ( Black, Gunmetal, Anthraciet of gewoon zilver ).
Heb enkele velgen die mijn voorkeur hebben maar kan niet kiezen.

Bijlagen

• 1877.jpg
    1877.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 64
  • b57706e4-20bf-48ba-9dff-cebffbad11d9.jpg
    b57706e4-20bf-48ba-9dff-cebffbad11d9.jpg
    73,1 KB · Weergaven: 60
  • monaco_mirabeau_black_18_inch_velgen.jpg
    monaco_mirabeau_black_18_inch_velgen.jpg
    30,9 KB · Weergaven: 64
  • V10--GMP.jpg
    V10--GMP.jpg