RS velgen of toch andere op een RS

dirkkroneman

Forumguru
Velgen zijn net schoenen, letterlijk en figuurlijk. Onder de ene broek staan ze fantastisch en ergens anders weer totaal niet. En dan is er nog het stukje smaak.. Tsja wat de een prachtig vind vind ik afgrijselijk (bijv Benz putdeksels onder een VW). En ik weet dat er mensen zijn die mijn zomersetje helemaal niks vinden terwijl ik er superblij mee ben.. Het gaat erom wat je zelf mooi vindt.

En hoe kun je dat testen? Tsja eerst op internet e.e.a. bekijken en vervolgens velgen in het echt voor je wiel zetten en bekijken is de beste optie. Hoewel je met verschillende velgconfigurators (google er maar eens op) al een hoop kan zien is het in het echt soms net iets anders ;)

RaceVrs

Banned
Zag ook 3smd velgen, ET is alleen verschrikkelijk afwijkend. Had ook wat tomason modellen gezien (tn12, TN9) en de Dotz fast fiftheen. Mja.. Staat ook bij de 1 beter dan de ander. Nu zag ik ook de ABT DR velgen. Ook erg mooi!

dirkkroneman

Forumguru
mequhequ.jpg

CDK

Forumguru
die ABT is very nice, Vossen heeft misschien ook nog wel iets in het assortiment voor je

Desperado

Forumguru
Die Abt is een hele mooie. Ik persoonlijk heb liever iets minder open, maar zou hier best mee kunnen leven :yeehaa:

Desperado

Forumguru
Mwogh, het is natuurlijk wel een krom vergelijk. Mijn auto is 14 jaar oud. Onder een nieuwe.......dat is maar net of je het ervoor over hebt. Ik persoonlijk vind het wel veel geld voor een set wielen, maar dat zou een ander bijvoorbeeld weer vinden van een Columbus waar ik het dan weer wel voor over heb.

RaceVrs

Banned
Klopt, ook toen ik de columbus liet aanvinken dacht ik WOW wat een geld zeg (1750,-). goed vergelijk hoor, zet me aan het denken!

CDK

Forumguru
op zich houden zulke wielen (ABT) best een aardige waarde hoor, zeker als je ze na een paar jaar nog een keer opnieuw laat opmaken
je krijgt er bij verkoop 25 tot 50% voor terug mits ze in goede conditie zijn uiteraard

RaceVrs

Banned
Haha, ja als je er geen drol meer voor krijgt kan er altijd een glasplaat op. Denk dat het wel erg mooi zal staan op de RS. Denk dat ik nog even wat korting ga vragen. Kreeg als advies een toyo sport band te gebruiken in 225, velg is 8.5j.

CDK

Forumguru
Toyo is een goede band hoor echt waar, ik durf het bijna niet meer te zeggen maar als je de beste band wil..... ;)

Bovenaan Onderaan