RS velgen of toch andere op een RS

lugolux78

Forumguru
Hahaha.... Je profielfoto is zo dik ;)

ra7e9eda.jpg

0237051426004.jpg

En zoals je ziet de Xtreme's zijn in trek bij dames en vooral met de waanzinnig mooie blauwe kleur :)

skoda-octavia-rs-frankfurt-01web.jpg

CDK

Forumguru
@RaceVrs jij bent makkelijk over te halen zeg! De Xtreme velgen zijn leuk, maar ook heel druk, het leidt af van je auto, je ziet eerst de velg en dan de auto...., die jij had uitgezocht vond ik veel dikker staan, zeker icm raceblue en zwarte accenten op de auto, maar ook dat is een persoonlijke mening....

RaceVrs

Banned
Haha, ja hou beide opties open hoor :-) ik vind ze ook heeeel dik, maar moet ze nog even in het echt bewonderen, beide examplaren overigens! Denk dat de BE nu nog wel een streepje voor hebben.. Alleen due centreerringen zucht

RaceVrs

Banned
Ja had ik gezien op internet. Maar vind het moeilijk om ze bij de kleur van de wagen te plaatsen. In het echt helaas nog geen 1 gezien.

lugolux78

Forumguru
Ik vind de extremes niet mooi. Mijn ongezouten mening zal ik niet ventileren :D

Oh dan heb je een probleem als je mijn auto overneemt uit de lease.... de XTremes zitten er onder maar ook de standaard 17" (Winter) heb je weer geluk hahaha

Wat is je ongezouten mening. Wel benieuwd...

RaceVrs

Banned
Lees net elders dat er een leuke korting word gegeven door verlate levering, heb de wagen privé gekocht en een vertraging die ik nu niet meer wil uitspreken. Wellicht even ook een bedrag afsnoepen en beide sets kopen. Winter en zomer haha.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ja het is niet gezegd dat je problemen krijgt hoor, alleen de kans op slijtage is groter. Als de ET waarde voor jouw auto bijvoorbeeld 47 is, dan mag je velgen monteren van ET 42 t/m 52 zonder daar problemen mee te krijgen ;)

RaceVrs

Banned
Ja jammer van dat centreer ringetje haha. Detailtje. Budget is ongeveer 3 voor velgen+ Banden (en eventuele accessoires)

Bovenaan Onderaan