RS velgen of toch andere op een RS

CDK

Forumguru
p.s. Het grote voordeel van zwarte wielen is dat ze makkelijk bijna onzichtbaar bij te werken zijn in geval van lichte stoeprandschade ;)

Joske

Forumguru
ik vind ze te groot...

maar wel mooi van model ;)

dit is 18 duims:

18-inch-breyton-sport-rim-high-quality-wheel-starko-1205-06-starko@3.jpg

RaceVrs

Banned
Haha, heb nog nooit in me leven een stoep geraakt, maar mocht het gebeuren dan is het inderdaad knap bij te werken. Ik denk dat deze de voorkeur geniet boven de Xtreme 19" van Skoda zelf. Zijn denk
Ik ook niet goed van kleur coor de geheel blauw/zwarte RS.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
ela Corné, dat is mijn idee er over é

ik hoef ze niet te betalen maar moest dat wel zo zijn, koos ik voor een 18" ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

RaceVrs

Banned
Enkel zie ik dat de diameter van het naafgat wat groter is dus een centreerring nodig, is dit trillingsgevoelig??

CDK

Forumguru
Nee hoor met een goed passende centreerring heb je geen problemen, heb er 4 jaar mee gereden zonder enig probleem.

RaceVrs

Banned
Toch een klein smetje op de pret. Heb een gruwelijke hekel aan trilletjes, vandaar mijn vraag. Wat zijn knappe ringen? Geen kunstof denk ik?

lugolux78

Forumguru
Hoor ik nu hier anti vRS Xtreme velgen geluiden.... :mad::tongue::nono::pieker:

Mijn ongezouten mening. En autodesigner maakt velgen die voor een auto gemaakt zijn. Ik vind persoonlijk aftermarket cheap staan. De Xtreme velgen lijken breder door het design. Als je ze verder naar buiten wilt kun je spoorverbreders kopen bij @Antera .

Ik vind die blauwe Audi op vorige pagina erg mooi, die velgen echt lelijk... doodse zwarte velgen (Is het voor mijn gevoel hele jaar winter....)

Maar goed dat is mijn ongezouten persoonlijke mening en over smaak valt niet te twisten... Ik ben blij als ik straks mijn Skodatje met de Xtreme velgen heb...maar dat mag gezien mijn Avatar wel duidelijk zijn :)
:thumbsup:

[Dit bericht is niet bedoeld om mensen met zwarte velgen te beledigen]

Bovenaan Onderaan