RS velgen of toch andere op een RS

RaceVrs

Banned
Met 18 inch het aardig, met 19 ziet het er niet uit van wat ik gezien heb.

Denk dat de Gemini een winterset gaat worden en ik een mooie andere 19 inch set aanschaf voor de zomer.. Maar dan nog een verlaging.. Las elkset dat eibach verlagingsveren wel wat kunnen Zijn.. Totaal geen verstand van.

CDK

Forumguru
@RaceVrs, de Eibach Pro zijn heel goede veren bij @Antera voor ongeveer €300,- te monteren bij de dealer kan het ook, daar kost het alleen wat meer én moet je goed opletten dat je het juiste type krijgt ;)

RaceVrs

Banned
Ja juiste type is ronsuit belangrijk. Maar had al een mooi tabelletje gehad van een ander hier. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er wat meer vibratie in de 19 inch zat op de Superb en Octavia in de stoel, dacht dat dat mogelijk samenhing met die lagere loadindex.

CDK

Forumguru
vibratie in de stoel en loadindex.... ik zie geen verband , maar hoe lager en hoe stugger de band is hoe meer vibraties hij zal doorgeven aan het interieur

RaceVrs

Banned
Dat is dan toch het verband erin? Antwoord geef je zelf op se stelling die je strekt.

Maar om niet te ver offtopic te raken. Heb nog geen knappe velg voorbij zien komen :-d

Wat voor zoek je ? Opvallend , van een automerk (bv Audi) of velgmerk (bbs) niet opvallend , gekleurd niet gekleurd. Heb eigenlijk al moeite om voor mezelf wat te kiezen ;)

RaceVrs

Banned
In mijn gedachte een mooie zwarte velg van goede kwaliteit. Zie veel voorbij komen met gepolijste face.. Maar kan me dat moeilijk inbeelden op de RS.

ababutar.jpg

Antera

Donateur
Met 18 inch het aardig, met 19 ziet het er niet uit van wat ik gezien heb.

Denk dat de Gemini een winterset gaat worden en ik een mooie andere 19 inch set aanschaf voor de zomer.. Maar dan nog een verlaging.. Las elkset dat eibach verlagingsveren wel wat kunnen Zijn.. Totaal geen verstand van.

Eibach veren zijn de juiste keus als je alleen met veren gaat verlagen. Deze veren zijn progressief en hiermee merk je wel dat hij verlaagt is maar zeker niet stug of onconfortabel. Persoonlijk onder de RS misstaan de originele wielen niet maar ook de BBS Motorsport wielen vind ik een zeer goed keus:

Bijlagen

• 20140213_160052.jpg
    20140213_160052.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 100

RaceVrs

Banned
Wauw goede tips!

Ik nog nooit een auto verlaagd, maar op de 1 of andere manier levert Skoda allemaal verkapte acout onderstellen. Ik ga eens de links doorspitten!

Bovenaan Onderaan